تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6

امام جمعه انار:برخی مسئولان از سخنرانی های حاشیه دار بپرهیزند

  • کد خبر : 7238
  • 13 اسفند 1395 - 14:28
امام جمعه انار:برخی مسئولان از سخنرانی های حاشیه دار بپرهیزند

امام جمعه شهرستان انار اظهارداشت:برخی مسئولان از سخنرانی های حاشیه دار بپرهیزندو سخنرانی های کنایه دار به دولت های قبل و خلاف مواضع رهبری نظام نه تنها مشکلات مردمان را حل نمیکند بلکه باعث میشود مردم در انتخاب مسئولانشان تجدید نظر کنند .

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار ،در خطبه های نماز جمعه با اشاره به مبارزات سیاسی و اجتماعی حضرت زهرا(س)در قالب سخنرانی ها و رهنمودهای مختلف این حقیقت را گوشزد کردند که تنها راه ثمر بخشی و سامان پذیری دین و یگانه محور وحدت، پذیرش ولایت اهل بیت عصمت وطهارت است.

وی با اشاره به حجاب و عفاف حضرت فاطمه(س) و حضور سیاسی و اجتماعی ان حضرت گفت: حجاب و عفاف نه تنها مانعی برای حضور زنان در عرصه های سیاسی و اجتماعی نیست بلکه با رعایت آن میتوان حضور اثر گذار در جامعه و تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی داشت .

امام جمعه شهرستان انار برخی مسئولان را از سخنرانی های حاشیه دار بر حذر داشت و گفت :سخنرانی های کنایه دار به دولت های قبل و خلاف مواضع رهبری نظام نه تنها مشکلات مردمان را حل نمیکند بلکه باعث میشود مردم در انتخاب مسئولانشان تجدید نظر کنند .

امام جمعه شهرستان انار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مداحان و شاعران گفت: مداحان و شاعران باید در شعر و مدح اهل بیت (ع)جهت گیری های سیاسی و اجتماعی امامان معصوم را مدنظر داشته وبر این باور باشند که ائمه اطهار (ع)کارشان و رفتارشان سیاسی و دفاع از حق در همه عرصه ها بوده است.

وی افزود :بارها رهبر عالی قدر انقلاب اسلامی بر موضوع انقلابی بودن و انقلابی گری تاکید فرموده و موضوع نفوذ دشمن و جهاد کبیر را مطرح نموده و تاکید کردند که دشمن دائما دنبال این است که مزیتهای راهبردی ملت ایران را از بین ببرد.

وی در ادامه گفت: موضوع مذاکرات هسته ای و نتیجه آن این بود که قدرت هسته ای ایران را مهار کنند که تا حدی موفق شدند لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرمودند که مذاکره و گفت و گو هیچ تاثیری در کم کردن دشمنی آمریکا ندارد.

امام جمعه شهرستان انار برخی مسئولان را از سخنرانی های حاشیه دار بر حذر داشت و گفت :سخنرانی های کنایه دار به دولت های قبل و خلاف مواضع رهبری نظام نه تنها مشکلات مردمان را حل نمیکند بلکه باعث میشود مردم در انتخاب مسئولانشان تجدید نظر کنند .

امام جمعه شهرستان انار با گرامیداشت ۱۴اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی گفت:مردم مومن و نوع دوست ایران اسلامی در روزهای پایانی سال ۹۵ با حضور در جشن نیکو کاری با اقتدای به سیره حضرت فاطمه(س) در تامین مایحتاج نیازمندان مساعدت نمایند .

وی از حضور گسترده مردم در تشییع شهیدان گمنام تشکر کرد و گفت:مردم شهرستان انار با تشییع سه گل پرپر و آلاله غریب و گمنام بار دیگر با آرمانهای آنها تجدید پیمان کردند و اعلام کردند که در راه حفظ مکتب قرآن و اهل بیت (ع) و دفاع از انقلاب اسلامی که میراث خون پاک این شهیدان است تحت رهبری های ولی فقیه در برابر همه دشمنان و مستکبران استقامت و ایستادگی خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=7238
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:برخی مسئولان از سخنرانی های حاشیه دار بپرهیزند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.