تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
8

امام جمعه انار:برای شهیدان نباید غصه خورد بلکه باید به مقام شهیدان غبطه خورد

  • کد خبر : 11274
  • 24 آذر 1396 - 18:30
امام جمعه انار:برای شهیدان نباید غصه خورد بلکه باید به مقام شهیدان غبطه خورد

امام جمعه انار گفت:برای شهیدان نباید غصه خورد بلکه باید به مقام شهیدان غبطه خورد چون اگر بدانیم جایگاه رفیع شهیدان کجاست و خداوند چه نعمت های بزرگی به آنها عطا فرموده هرگز غصه آنها را نخواهیم خورد.

حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز به جایگاه رفیع شهیدان اشاره نمود و گفت :در قرآن کریم آیات مختلفی پیرامون مقام شهید وجود دارد که دلالت بر زنده بودن آنها و ارتزاق آنها نزد خداوند متعال و وارد شدن در رحمت الهی و رستگاری ابدی را دارد.
وی افزود:برای شهیدان نباید غصه خورد بلکه باید به مقام شهیدان غبطه خورد چون اگر بدانیم جایگاه رفیع شهیدان کجاست و خداوند چه نعمت های بزرگی به آنها عطا فرموده هرگز غصه آنها را نخواهیم خورد.
حجت‌الاسلام منتظری به بودجه پیشنهادی دولت در سال ۹۷ اشاره نمود و گفت:مسئولین باید مواظب باشند که مبادا به بهانه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل و عوارض،قیمت مایحتاج عمومی هم افزایش پیدا کند که تحمل سختی های آن برای مردم بسیار دشوار است.
وی افزود:برای مردم سخت است که حقوق های نجومی و پاداش‌های میلیونی را دیگران بگیرند و سمینارها و همایش های بی ارزش با هزینه های سرسام آور برگزار گردد اما فشار گرانی و تورم بر دوش مردم باشد.

وی درباره شایعه قطع یارانه ها گفت:بسیاری از مردم که بضاعت مالی نداشته ولی برای حفظ آبرو و جایگاهشان نمی‌خواهند تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی باشند اگر این مبلغ ناچیز یارانه‌ها هم قطع شود متحمل خسارت و فشار زیادی خواهند شد.
امام جمعه انار پیرامون روز ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح گفت:حوزه و دانشگاه دو نهاد علمی و فرهنگی کشور هستند که یکی از توطئه‌های استعمار همیشه این بوده که این دو نهاد را از هم جدا نمایند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=11274
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:برای شهیدان نباید غصه خورد بلکه باید به مقام شهیدان غبطه خورد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.