تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

امام جمعه انار:باید با استفاده از معین اقتصادی منطقه،شهرستان انار را به قطب صنعتی تبدیل کرد

  • کد خبر : 11618
  • 15 دی 1396 - 22:18
امام جمعه انار:باید با استفاده از معین اقتصادی منطقه،شهرستان انار را به قطب صنعتی تبدیل کرد

امام جمعه شهرستان انارگفت:شهرستان انار تنها محصولش پسته هست که با این خشکسالی ها و بی کیفیتی آبها هیچ امیدی به محصول پسته نمی باشد و باید برای برون رفت از این وضعیت از سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران و نهاد معین شهرستان در توسعه اقتصادی استان یعنی صنایع ملی مس ایران استفاده کرد و شهرستان انار را قطب صنعتی تبدیل نمود.

به گزارش صدای انار ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه وحدت و انسجام ملی را خنثی کننده توطئه های دشمن دانست و گفت : اگر جامعه ای از دشمن و مکر و حیله معاندان غافل شود ، شاهد فتنه‌ هایی خواهد بود که قوام و وحدت و انسجام جامعه را با چالش جدی مواجه می‌کنند .

وی به حوادث اخیر و فتنه های دشمن اشاره نمود و گفت: در فتنه ها و آشوب ها ملت انقلابی و سرافراز ایران با جبهه ای از ضد انقلاب ، منافقین، سلطنت طلب ها و تکفیری ها و حامیان خارجی آنها به ویژه آمریکا و اسرائیل روبرو می شود .

وی افزود :تنها راه حل مشکلات روش های مسالمت آمیز است و اغتشاش و آشوب نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه گره های کور دیگری را بر مشکلات قبل می افزاید .

وی هوشیاری و بصیرت رالازمه انقلابی گری و انقلابی بودن دانست و گفت:امروز حفظ وحدت و نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و توجه به اقتصاد مقاومتی، عدم اعتماد به بیگانگان و مراقبت از نفوذ دشمن باید مدنظر ملت بزرگ ایران باشد.

امام جمعه انار به قیام ۱۹ دی در سال ۱۳۵۶ اشاره نمود و گفت:قیام مردم انقلابی قم در نوزده دی ۱۳۵۶ حماسه جاویدی بود که حکایت از بصیرت ، مجاهدت و فداکاری مردم انقلابی قم بود.

حجت الاسلام منتظری انتصاب فرماندار جدید شهرستان را تبریک گفت و افزود:امیدوارم به همت همه مسئولین محترم بویژه فرماندار محترم و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شاهد رفع مشکلات شهرستان باشیم.

وی گفت :شهرستان انار تنها محصولش پسته هست که با این خشکسالی ها و بی کیفیتی آبها هیچ امیدی به محصول پسته نمی باشد و باید برای برون رفت از این وضعیت از سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران و نهاد معین شهرستان در توسعه اقتصادی استان یعنی صنایع ملی مس ایران استفاده کرد و شهرستان انار را قطب صنعتی تبدیل نمود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=11618
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:باید با استفاده از معین اقتصادی منطقه،شهرستان انار را به قطب صنعتی تبدیل کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.