تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
8

امام جمعه انار:امیدواریم سفر استاندار محترم گره ای از مشکلات شهرستان را بازکند

  • کد خبر : 8070
  • 08 اردیبهشت 1396 - 21:14
امام جمعه انار:امیدواریم سفر استاندار محترم گره ای از مشکلات شهرستان را بازکند

امام جمعه انارگفت:امیدواریم سفر استاندار محترم و هیئت همراه به ویژه مدیر محترم صنایع ملی مس به شهرستان انار به حل مشکلات اقتصادی کمک نموده وگره ای از مشکلات اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی باز شود.

امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه به عوامل حفظ دین بر اساس احادیث و روایات اشاره نمود وگفت: محبت به اهل بیت عصمت وطهارت ،انصاف داشتن رسیدگی به امور دیگران مخالفت با هوای نفس،صداقت و یقین از جمله عوامل حفظ دین است.

وی به سفر استاندار محترم و هیئت همراه به شهرستان انار اشاره کرد و گفت: امیدواریم سفر استاندار محترم و هیئت همراه به ویژه مدیر محترم صنایع ملی مس به شهرستان انار به حل مشکلات اقتصادی کمک نموده وگره ای از مشکلات اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی باز شود.
امام جمعه انار باگرامیداشت امام حسین (ع)،امام سجاد(ع)،قمربنی هاشم روزپاسدار و روز جانباز را تبریک گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدا و تأسی به حضرت سیدالشهدا (ع)درراه حفظ آرمانهای والای انقلاب اسلامی و حراست از تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس صحنه های فراموش نشدنی و حماسه‌های باشکوهی را آفرید و بعد از دفاع مقدس نیز در صحنه های سازندگی کشور حضور فعال دارد.
وی افزود:ملت بزرگ ایران و همه نسل های امروز باید شجاعت ها و دلاوریهای جانبازان را مورد مطالعه قرار داده و قدردان این شهیدان زنده انقلاب باشند .
وی سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مطهری را گرامی داشت و گفت:استاد شهید مطهری در روشنگری نسل جوان و اقشار فرهنگی قدمهای اساسی برداشت.
وی روز معلم را به تمامی معلمان و اساتید گرانقدر تبریک گفت و افزود: معلمان و اساتید که شغلشان شغل انبیاء است نقش کلیدی را به عنوان مجریان آموزشی الگو های اولیه دانش آموزان را بر عهده دارند .
امام جمعه انار به روز کار وکارگر اشاره نمود و گفت: از نظر اسلام کار بالاترین عبادت وجهاد و موجب عزت و بزرگی است و مقام کارگر آنقدر عظیم است که پیامبر دست کارگر را می بوسد.
حجت الاسلام منتظری به ویژگیهای رئیس جمهور اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت:رئیس جمهور اصلح کسی است که برای حل مشکلات مردم نگاهش به بیرون مرزها نیست ودر صدد تشکیل دولتی کار آمد و جهادی و انقلابی باشد،دولتی که به نسل جوان اعتماد داشته و با اشرافی گری و تجمل گرایی مخالف باشد.

photo_2017-04-28_21-05-37  photo_2017-04-28_21-05-56

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8070
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:امیدواریم سفر استاندار محترم گره ای از مشکلات شهرستان را بازکند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.