تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
11

امام جمعه انار:امکانات ورزشی شهرستان بسیار کم و ناچیز است/مسئولان رسیدگی کنند

  • کد خبر : 10020
  • 21 مهر 1396 - 14:00
امام جمعه انار:امکانات ورزشی شهرستان بسیار کم و ناچیز است/مسئولان رسیدگی کنند

حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروزگفت:امروز علیرغم موفقیت های جوانان و ورزشکاران اناری در رشته‌های مختلف، امکانات ورزشی بسیار کم و ناچیز است و این برای جامعه ما خطرناک است؛ لذا از همه مسئولان مربوطه می خواهیم رسیدگی به اماکن ورزشی را جدی بگیرند.

حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز ورزش را امری بسیار مهم دانست و گفت:ورزش در زندگی فردی و اجتماعی کاربرد بسیار مهمی داشته و باید در خانه و خانواده ترویج شود .
وی گفت:امروز بسیاری از بیماریها ، افسردگی ها و اضطراب ها، ناشی از عدم فعالیت های فیزیکی و ورزشی می باشد، لذا تمامی مردم باید برای سلامتی روح و روان خود به سمت ورزش به ویژه پیاده روی هدایت شوند.
وی به وضعیت نابسامان اماکن ورزشی شهرستان انار اشاره کرد و گفت:بعضی از اماکن ورزشی و زمین های چمن طبیعی و مصنوعی در معرض تخریب است و استادیوم های ورزشی به ویژه استادیوم ورزشی شهید سلیمانی در شأن ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان انار نمی باشد.
وی  گفت:امروز علیرغم موفقیت های جوانان و ورزشکاران اناری در رشته‌های مختلف، امکانات ورزشی بسیار کم و ناچیز است و این برای جامعه ما خطرناک است؛ لذا از همه مسئولان مربوطه می خواهیم رسیدگی به اماکن ورزشی را جدی بگیرند.

حجت الاسلام منتظری در ادامه به یکی از وظایف مهم قوه قضاییه اشاره کرد و گفت :مبارزه بی امان با عوامل و سرچشمه های فساد و بی عدالتی در کشور از وظایف مهم قوه قضاییه است ،لذا بعضی از غارتگران اموال بیت‌المال؛ سنگین ترین و بی شرمانه ترین اتهامات و دروغ ها را نثار قوه قضائیه می کنند.
وی همگان را به حفظ جایگاه و اقتدار قوه قضائیه فراخواند و گفت :با برخورد و پیشگیری از عوامل فساد توسط قوه قضاییه، به کاربردن اصطلاح بیکار بودن قوه قضاییه در شأن مسئول بلندپایه کشور نیست و به طور قطع ،شکسته شدن اقتدار قوه قضاییه و نظام اسلامی به نفع مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت المال خواهد بود .
امام جمعه شهرستان انار به اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تهاجم استکبار جهانی و امپریالیسم خبری بر علیه اقتدار و سربلندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه شکست آنها در نقشه ها وتوطئه های آنها بر علیه انقلاب اسلامی است.
وی به توطئه های مکرر آمریکا در منطقه اشاره نمود و گفت:بعد از شکست های مکرر آمریکا در منطقه ، تحریک مسئولان اقلیم کردستان و طرح مذاکرات مجدد در معاهده برجام از فتنه ها و نقشه های جدید استکبار جهانی است .
حجت الاسلام منتظری سالگرد اولین شهید روحانی مدافع حرم در استان کرمان را گرامی داشت و گفت :حجت الاسلام شهید سعید بیاضی زاده افتخار شهرستان انار و اولین شهید روحانی مدافع حرم از استان کرمان است .
وی افزود:روحانی شهید بیاضی زاده از جوانان مومن و مجاهدی بود که با یک دنیا صفا و اخلاص و عشق به ائمه معصومین و ولایت فقیه بارها در جبهه دفاع از حرم اهلبیت به عراق و سوریه حاضر شد و سرانجام در این مسیر نورانی به شهداء کربلا ملحق شد .

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=10020
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:امکانات ورزشی شهرستان بسیار کم و ناچیز است/مسئولان رسیدگی کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.