8

امام جمعه انار:اعضا شوراها باید افرادی باسواد،بابرنامه ،دلسوز به منافع مردم و مدافع حقوق مردم باشند

  • کد خبر : 8153
  • 15 اردیبهشت 1396 - 15:06
امام جمعه انار:اعضا شوراها باید افرادی باسواد،بابرنامه ،دلسوز به منافع مردم و مدافع حقوق مردم باشند

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز به بیان ویژگی های اعضا شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت :اعضا شوراها باید افرادی باسواد،بابرنامه ، دلسوز به منافع مردم و مدافع حقوق مردم باشند .

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز به بیان ویژگی های اعضا شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت :اعضا شوراها باید افرادی باسواد،بابرنامه ، دلسوز به منافع مردم و مدافع حقوق مردم باشند .
وی گفت:افرادی که وجودشان ،شخصیتشان ،کلام و حرفشان باعث آبروی شما مردم با فرهنگ شهرستان انار باشد.

امام جمعه انارمسئولیت پذیری را برای آحاد مسلمانان ضروری دانست و گفت: اگر مردم به مسئولیت های خود به خوبی عمل نموده و حقوق خود و دیگران را رعایت نمایند به طور قطع مفاسد اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان انار با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت:حضرت علی اکبر (ع) فرزند رشید سید الشهدا (ع)به عنوان یک جوان مومن، با فضیلت و معنویت که با انجام وظیفه به اوج کمال و بندگی خداوند نائل شد بهترین الگو و اسوه برای جوانان میباشد .
وی افزود :جوانان از سرمایه های اصلی و پایه ی قدرت و توان کشور محسوب میشوند و نقش اساسی را در توسعه کشور دارند
حجت الاسلام منتظری گفت : امروز تحصیل ،اشتغال،ازدواج ،مسکن از دغدغه های مهم جوانان است که نیاز به مساعدت همه ی نهاد ها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی دارد.
امام جمعه شهرستان انار به شهادت مرزبانان میهن اسلامی اشاره نمود و گفت: تروریستهای تحت حمایت آل سعود و آمریکا تعدادی از مرزبانان نیروی محترم انتظامی را که از تمامیت ارضی کشور حفاظت و حراست میکردند مظلومانه به شهادت رساندند که انتظار ملت ایران برخورد و اقدام جدی مسئولان نظام با این گروه های تروریستی میباشد.
وی به حادثه انفجار یکی از معادن گلستان و جان باختن جمعی از معدن کاران اشاره نمود و گفت:این حادثه دردناک که منجر به جان باختن جمعی از کارگران مظلوم شد باعث تاسف همه ملت ایران شد که مسئولان باید با اتخاذ تدابیر لازم از وقوع چنین حوادثی جلوگیری نمایند .

امام جمعه انار به روز نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان ،عج، اشاره نمود و گفت:امروز اقتدار و امنیت نظام و مقابله با فعالیتهای ضد فرهنگی بیگانگان ، صیانت از ارزشها و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ، کنترل بحران های احتمالی و مقابله با جاسوسان و شبکه های جاسوسی مدیون سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای پرتلاش وزارت اطلاعات است.
وی به اظهار نظر بیگانگان و رسانه های غربی نسبت به کاندید های ریاست جمهوری اشاره نمود و گفت: این روزها دشمنانی که قصد چپاول ایران عزیز را دارند و به دنبال شکست انقلاب اسلامی میباشد قصد دخالت در انتخابات ریاست جمهوری را دارند ، نامزدهای ریاست جمهوری باید به گونه ای عمل کنند که موجب امیدواری دشمن نشوند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8153
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:اعضا شوراها باید افرادی باسواد،بابرنامه ،دلسوز به منافع مردم و مدافع حقوق مردم باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.