تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7

امام جمعه انار:استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه شهرستان انار ضرورت دارد

  • کد خبر : 5366
  • 19 آذر 1395 - 16:15
امام جمعه انار:استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه شهرستان انار ضرورت دارد

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار گفت:به بهانه ۱۸ اذر روز شهرستان انارباید با استفاده از نخبگان و دلسوزان و باتوجه به ظرفیت ها و قابلیت های منطقه به عمران و توسعه ی شهرستان انار پرداخت.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های امروز نمازجمعه سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) را تبریک گفت و افزود:هر چه ارتباط انسان با خداوند متعال و امامان معصوم (ع) بیشتر باشد از گزند آفات و حوادث محفوظ خواهد بود.

وی افزود: علل دوری ما از امام زمان (عج) عدم فهم لازم از آموزه های دین ، علاقه به دنیا ، و بی وفایی ها و شکستن پیمان ها و گناهان و معاصی است .

امام جمعه انار گفت:شخص منتظر امام زمان (ع) باید در انجام اوامر الهی و ترک محرمات کوشا بوده و از یاد امام زمان (عج) و توسل به اهل بیت (ع) غافل نشود.

حجت الاسلام منتظری با تبریک میلاد پیامبر رحمت(ص) و هفته وحدت گفت: وحدت یکی از اموزه های قران کریم است و پیامبر اکرم همواره امت اسلامی را به اتحاد و هم بستگی و دوری از تفرقه و پراکندگی دعوت میفرمود.

وی افزود: امریکا و انگلیس در راستای ایجاد تنش و اختلاف میان مسلمانان در تاسیس گروه های تکفیری تلاش کردند و امروز امت اسلامی شاهد جنایات این گروه ها در قتل عام مسلمانان مظلوم است .

امام جمعه شهرستان انار تمدید ۱۰ ساله تحریم های ایران راتوسط آمریکا محکوم کرد و گفت :امریکا با نقض صریح و قطعی برجام نشان داد که همچنان خوی دشمنی و گرگ صفتی خودش را حفظ کرده است.

وی به عظمت شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت : این شهیدان با بصیرت و اگاهی فوق العاده و شوق شهادت از همه ی هستی خود گذشتند و غیرت دینی خود را در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت به نمایش گذاشتند.

امام جمعه انار هجدهم آذر روز(شهرستان انار ) را گرامی داشت و گفت: روز هجدهم آذربرابر با هشتم محرم سال ۱۳۵۷ در جریان قیام انقلابی مردم ۳ نفر از جوانان پاک و مومن این شهرستان شهیدان ندافیان ،انارکی محمدی و قدیری به فیض شهادت رسیده و بیش از ۴۰ نفر از مردم انقلابی انار مجروح شدند.

وی افزود : به بهانه این روز بزرگ باید با استفاده از نخبگان و دلسوزان و باتوجه به ظرفیت ها و قابلیت های منطقه به عمران و توسعه ی شهرستان انار پرداخت.

امام جمعه شهرستان انار در پایان خطبه ها گفت: با صحبت ها و مذاکراتی که با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با حضور نماینده محترم مجلس و فرماندار محترم شهرستان انار شد به زودی بیمارستان انار مجهز به سی تی اسکن و رادیو گرافی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=5366
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه شهرستان انار ضرورت دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.