تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
8

امام جمعه انار:آزادسازی حلب به معنی مجاهدت وشکست توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود

  • کد خبر : 5556
  • 26 آذر 1395 - 16:13
امام جمعه انار:آزادسازی حلب به معنی مجاهدت وشکست توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود

حجت‌الاسلام حسن منتظری پیروزی‌های رزمندگان مقاومت را در سوریه تبریک گفت و افزود: آزادسازی حلب به معنی مجاهدت، مقاومت و ایستادگی امت اسلامی، تحقق وعده الهی و شکست توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود است.

حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مقام و جایگاه پیامبر اسلام(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: جایگاه و منزلت معنوی پیامبر اسلام(ص) آنقدر عظیم است که فقط خداوند متعال و ائمه معصوم(ع) می‌توانند به عمق و واقعیت آن پی ببرند.

وی، امام صادق(ع) را پرچمدار حاکمیت دینی و عدالت علوی دانست و بیان داشت: امام صادق(ع) با ایجاد نهضت بزرگ بیدادگری امت اسلامی و آشنا کردن آنها با حقایق اسلامی، وظیفه مهم و حساس خود را انجام داد.

منتظری سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت و گفت: حوزه و دانشگاه به عنوان دو شعبه از یک موسسه علم و دین اگر با هم کار کنند و مرتبط با یکدیگر باشند، نتیجه آن آبادی دین و دنیای مردم خواهد شد.

وی پیروزی‌های رزمندگان مقاومت را در سوریه تبریک گفت و افزود: آزادسازی حلب به معنی مجاهدت، مقاومت و ایستادگی امت اسلامی، تحقق وعده الهی و شکست توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود است.

منتظری، اظهارات مداخله‌جویانه نخست وزیر انگلیس درباره ایران را محکوم کرد و تصریح کرد: انگلیس همان روباه پیری است که در کودتای ننگین ۲۸ مرداد و فتنه سال ۸۸ دخالت‌های بیجا می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: انگلیس امروز با مطرح کردن تهدید ایران قصد تحریک کشورهای عربی را علیه ایران دارد.

امام جمعه انار به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان عراقی اشاره کرد و گفت: هر کس آمریکای خائن را امین قرار دهد، پشیمان خواهد شد و نباید غیر از خودش کس دیگری را سرزنش کند.

وی ابراز داشت: نافرجام بودن برجام نتیجه خیانت و بدعهدی آمریکاست.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=5556
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:آزادسازی حلب به معنی مجاهدت وشکست توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.