تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
10

امام جمعه انار،درگذشت روحانی پارسا شیخ عباس پورمحمدی را تسلیت گفت

  • کد خبر : 4715
  • 26 آبان 1395 - 17:23
امام جمعه انار،درگذشت روحانی پارسا شیخ عباس پورمحمدی را تسلیت گفت

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در پیامی درگذشت روحانی مبارز، پارسا و مردمی حجت الاسلام و المسلمین حاج عباس پورمحمدی رفسنجانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر و در ایام حزن و اندوه و در آستانه اربعین شهادت حضرت سید الشهدا(ع)، ضایعه مؤلمه ارتحال جانسوز مبارز نستوه و خستگی ناپذیر عالم جلیل القدر مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی (رضوان الله علیه) را به خانواده و بازماندگان ایشان و عموم مردم انقلابی استان کرمان بویژه مردم مومن و شهیدپرور شهرستانهای رفسنجان و انار  تسلیت عرض می‌کنم.

قطعاً تاریخ  انقلاب اسلامی  بر اخلاص و شجاعت آن مجاهد انقلابی، که در دوران سراسر ظلم ستمشاهی برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام خمینی (قدس سره) افتخار آ فرید، گواهی خواهد داد ، پس از پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی در جهت حمایت از نظام، انقلاب اسلامی و امامت و رهبری حضرت امام خمینی و حضرت امام خامنه ای، تا آخر عمر با برکتش  با شجاعت و شهامت انقلابی ایستادگی و پایداری نمود.

امیدواریم با فضل الهی راه آن روحانی ولایت مدار و انقلابی دنبال گردد و بصیرت وی الگویی برای همه پیروان ولایت و رهبری باشد.

 از محضر پروردگار متعال علو درجات برای آن فقید سعید و فرزند شهیدش حجت الاسلام شهید علی پورمحمدی و صبر جمیل برای  بازماندگان محترم و معززش را مسئلت می‌کنم.

                والسلام

 حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4715
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار،درگذشت روحانی پارسا شیخ عباس پورمحمدی را تسلیت گفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.