12

اقامه نماز عیدسعیدفطر در امین شهر+تصاویر

  • کد خبر : 15143
  • 26 خرداد 1397 - 11:55
اقامه نماز عیدسعیدفطر در امین شهر+تصاویر

نماز عیدسعیدفطر در امین شهر به امامت حجت الاسلام فلاحی اقامه شد.

مردم خداجوی امینشهر به شکرانه یک ماه روزه داری و عبادت و بندگی خدا نماز عید سعید فطر را باشکوهی خاص در جوار شهدای گمنام امین شهر اقامه نمودند.

حجت الاسلام فلاحی امام جمعه امین شهر در خطبه های نماز عید سعید فطر ضمن دعوت به تقوی الهی نمازگزاران در رابطه دعای زین العابدین امام سجاد (ع) در ودای ماه رمضان و فرمایشات امیرالمومنین (ع) سخنرانی ایراد نمود.

ایشان افزود آمدن شما به نماز، آمدن به سوی پروردگار است بازگشتتان به منزل متذکر شوید به زمانی که به منازل بهشت می روید. حسنات خود را در این ماه حفظ کنید برای قیامت چون روز قیامت یوم الفصل است وعدگاه خلق خداست. ایشان اضافه کرد همانا دوزخ در کمین بدکاران است و جایگاه مردمان سرکش و طاغی است . پس تلاش کنید از متقین باشید چون جزای افراد متقین را خدا بر مبنای حساب عطا می کند.

در ادامه اظهار داشت مکارم اخلاق، آداب و معاشرت و سبک زندگی نکاتی بیان نمود.و حمایت از تولید ملی و مدیریت کردن مسادل اقتصادی چون سال سخت اقتصادی داریم امید است نمایندگان مجلس و دولتمردان به فکر معیشت و رفع بیکاری و گرانی ها باشند. ایشان ضمن توصیه نمازگزاران به صرفه جویی در مصرف آب و مدیریت در این زمینه را داشته باشند.

 عکس و گزارش: عباس غلامرضایی

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=15143
  • دیدگاه‌ها برای اقامه نماز عیدسعیدفطر در امین شهر+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.