8

افتتاح نیروگاه خورشیدی خانگی پنل ۵کیلوواتی یکی از مددجویان شهرستان انار

  • کد خبر : 8411
  • 03 خرداد 1396 - 23:28
افتتاح نیروگاه خورشیدی خانگی پنل ۵کیلوواتی یکی از مددجویان شهرستان انار

طرح نیروگاه خورشیدی خانگی پنل ۵کیلوواتی یکی از مددجویان شهرستان انار افتتاح ومورد بازدید قرار گرفت که این نیروگاه با هزینه ای معادل ۳۰میلیون تومان از تسهیلات کمیته امداد (بدون بهره)به بهره برداری رسیده است این مراسم با حضور ائمه جمعه انار و امین شهر و نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار انار برگزار شد.

درجلسه توانمند سازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره درشهرستان انار دکتر امید معاونت کمیته امداد کشوردر گفتگو با خبرنگار صدا وسیما گفت کمیته امداد امام خمینی ره هدفش این است که خانواده های تحت پوشش خود را توانمند سازد.
ایشان افزود دراین راستا طرح های مختلفی در مجموعه امداد در سالهای گذشته خصوصا سال قبل اجرا شده وتسهیلات خوبی بدین منظور درنظر گرفته شده است .
ایشان گفت سال گذشته نزدیک به ۲۴۰هزار خانوار از پوشش کمیته امداد خارج شده اند .
وی افزود یکی از طرحهایی که از سال گذشته شروع شده ودرحال اجرا است طرحهای خورشیدی دراستان کرمان است که استان کرمان پیشتاز این حرکت در سطح کشور می باشد .
وی خاطر نشان کرد امداد منابع خوبی برای توانمند سازی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد تخصیص داده است که درسال ۹۶منابع اعتبار توسط مجلس شورای اسلامی به ۲برابر افزایش پیدا کرده وامسال نیز ۳۴۰۰میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.
دکتر امید گفت یکی از طرحهای اجرایی درسال ۹۶نصب ۲۰هزار پنل های ۵کیلو واتی است که ۲هزار تا از آن درحال نصب می باشد .
درادامه دکتر صادقی مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت نیروگاه خورشیدی خانگی با ظرفیت ۵کیلووات با اولویت زنان سرپرست خانوار که برای انان احداث می شود ودرامد ان هم با فروش تضمینی برق به شرکت توزیع برق درامدی ماهیانه وارد سبد خانوار می شود .
وی افزود دراستان کرمان بیش از ۸۰هزار صنعت گر شناسنامه دار داریم که تعدادی از انان تحت پوشش کمیته امدا بودند .
ایشان افزود استان کرمان دربحث تولید وصادرات جزء استانهای برتر می باشد .
درادامه از طرح نیروگاه خورشیدی خانگی پنل ۵کیلوواتی یکی از مددجویان شهرستان انار افتتاح ومورد بازدید قرار گرفت که این نیروگاه با هزینه ای معادل ۳۰میلیون تومان از تسهیلات کمیته امداد (بدون بهره)به بهره برداری رسیده است این مراسم با حضور ائمه جمعه انار و امین شهر و نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار انار برگزار شد.

photo_2017-05-24_23-20-03

photo_2017-05-24_23-19-55

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8411
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح نیروگاه خورشیدی خانگی پنل ۵کیلوواتی یکی از مددجویان شهرستان انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.