تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
14

افتتاح دفتر پایگاه خبری صدای انار با حضورمدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان+تصاویر

  • کد خبر : 11106
  • 16 آذر 1396 - 12:37
افتتاح دفتر پایگاه خبری صدای انار با حضورمدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان+تصاویر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:انشاالله با همکاری مجموعه این پایگاه ، با انتشار اخبار خوب ،صدای بلند انار را به اقصی نقاط دنیا برسانید و بعنوان یک پایگاه خبری قوی دراستان کرمان با منبعی از اخبار فعالیت داشته و با انتشار اخبار مفید شاهد پیشرفت روز افزون شهرستان انار باشیم.

 

مراسم افتتاح دفتر پایگاه خبری صدای انار با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان،امام جمعه شهرستان،معاون سیاسی فرماندار، فرمانده سپاه،جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

در این مراسم آقای علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن تبریک هفته وحدت و روز دانشجو اظهار داشت:امروزه پیشرفت جوامع مدیون رسانه هاست و بسیاری از اتفاقاتی که در دنیا صورت می گیرد،رسانه ها خط می دهند و افکار عمومی جامعه را هدایت می کنند و چه خوب است رسانه ها هم مشکلات مردم و هم عملکرد دولت و فعالیتهایی که در منطقه اتفاق افتاده است را انعکاس دهند.

وی افزود:بیش از هر چیز که هم اکنون جامعه ما به آن نیاز دارد،آرامش است  و باید یک فضای آرامی ایجاد شود و مردم و مسئولین با تعامل در کنار هم قرار بگیرند.

وی گفت: رسانه ها باید موضوعات روز جامعه را تحلیل کنند و رسانه های شهرستان انار باید روی موضوعات تحلیلی مثل آب منطقه که وضعیت خوبی ندارد و با بحران آب در این منطقه مواجه هستیم ورود کرده و به مردم ودولت کمک کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: مطالبه گری وظیفه مردم و انعکاس دهنده آن رسانه ها و نشریات هستند و الحمدالله با روحیه مطالبه گری که چند سالی است در مردم منطقه ایجاد شده شاهد اتفاقات و پیشرفتهای خوبی در بعضی از زمینه ها بودیم.

وی تصریح کرد: وقتی ما بحث فرهنگ و رسانه را مطرح می کنیم،تریبونهای نماز جمعه هم یک رسانه  هستند و در شهرستان انار حجت الاسلام منتظری امام جمعه محترم با استفاده از این رسانه درتریبون نماز جمعه در موضوعات متعددی پیگیری های خوبی را انجام داده اند.

وی گفت: رسالت رسانه مهم و قابل اهمیت می باشد و کار رسانه بسیار ظریف و دشوار است و نحوه انتقال خبر،منبع خبر،سرعت انتقال خبر و صحت خبر خیلی مهم است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهارداشت:متاسفانه بعضی از رسانه ها جوانب امر و ظرفیت منطقه را در نظر نمی گیرند و با انتشار یک خبر،در جامعه چالش و اختلاف ایجاد می کنند و میطلبد رسانه ها در امر خبر رسانی در شهرهای کوچک دقت بیشتری داشته باشند.

وی در پایان ضمن تبریک به مدیر مسئول و سردبیر پایگاه خبری صدای انار در خصوص این پایگاه خبری گفت: انشاالله با همکاری مجموعه این پایگاه ، با انتشار اخبار خوب ،صدای بلند انار را به اقصی نقاط دنیا برسانید و بعنوان یک پایگاه خبری قوی دراستان کرمان با منبعی از اخبار فعالیت داشته و با انتشار اخبار مفید شاهد پیشرفت روز افزون شهرستان انار باشیم.

در ادامه مراسم حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار گفت:یکی از مهم‌ترین وظایف و شاید اولین وظیفه رسانه ها، روشن ساختن افکار عمومی و بالا بردن سطح معلومات و دانش مردم دربارۀ مسائل جامعه است؛ وظیفه‌ای که جز با صداقت و خیرخواهی مردم، عملی نمی شود.

وی افزود:رسانه های خبری  که طریق سلامت را بپیمایند،  در هر رشته‌اى قلم بزنند – سیاسى ، فرهنگى ، اقتصادى ، مسائل  داخلی محلی و  منطقه ای باشد چون بر آگاهى مردم مى‌افزایند، بسیار مطلوب است .

حجت الاسلام منتظری اظهار داشت:در شهرهای کم جمعیت باید رسانه ها با احتیاط بیشتری عمل کنند ، انتقاد منطقى، گفتن حرف صحیح  بسیار خوب است ، اگر رسانه ها  همان حرفهاى آشکارو صحیح  را  تبیین بکنند،  مطلب روشن خواهد شد.

وی گفت:جناب آقای علی میرکی  از جوانان خوش فکر و علاقمند به مباحث خبری و رسانه ای هستند که به لطف الهی این ویژگی در همه اصحاب خبر و رسانه در شهرستان انار وجود دارد .

امام جمعه شهرستان انار در پایان افزود:یکی از خوشبختی های اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در شهرستان انار این است که حاج آقای علیزاده  سکاندار مدیریت کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ،  یکی از فرهیختگان و نخبگانی برجسته ای است که  زادگاهش شهرستان انار است .

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=11106
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح دفتر پایگاه خبری صدای انار با حضورمدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.