تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
6
شهردار انار:

افتتاح بوستان ابان و شهدای غدیر در خرداد ماه

  • کد خبر : 32197
  • 27 اردیبهشت 1401 - 22:03
افتتاح بوستان ابان و شهدای غدیر در خرداد ماه

به گزارش صدای انار، اولین نشست خبری علیرضا عبدالرضایی شهردار انار در سال ۱۴۰۱ در هفته ارتباطات و روابط عمومی دوشنبه ۲۶ اردیبهشت با حضور اصحاب رسانه شهرستان برگزار گردید. در این نشست شهردار شهر انار در خصوص آسفالت خیابانهای اصلی و فرعی این شهر بیان کرد که وضعیت بسیار نامناسبی دارد و این معضل […]

به گزارش صدای انار، اولین نشست خبری علیرضا عبدالرضایی شهردار انار در سال ۱۴۰۱ در هفته ارتباطات و روابط عمومی دوشنبه ۲۶ اردیبهشت با حضور اصحاب رسانه شهرستان برگزار گردید.

در این نشست شهردار شهر انار در خصوص آسفالت خیابانهای اصلی و فرعی این شهر بیان کرد که وضعیت بسیار نامناسبی دارد و این معضل همواره موجب رنجش خاطر شهروندان شده است.

وی گفت: اعتبار ۱۶ میلیارد آسفالت برای شهر انار گرفته شده است و با همکاری اعضای شورای شهر و همچنین همکاران شهرداری این امر محقق خواهد شد.

شهردار انار گفت: اولین دغدغه شهروندان در زمینه آسفالت است که آسفالت معابر خراب در سطح شهر تعویض خواهد شد و از الویت های کاری بنده میباشد.

ایشان تصریح کرد که هزینه آسفالت قبل از عید ۷ میلیارد و دویست میلیون تومان شده است که شامل آسفالت معابر سطح شهر بود و مابقی معابر چه خاکی و چه معابر با آسفالتهای خراب از اول تیرماه شروع خواهد شد.

شهردار انار گفت: بلوار مهر لاین شمالی آسفالت شده و لاین جنوبی آن نیز آسفالت خواهد شد و شهرک سجادیه خیابان شهریار و خیابان پروین اعتصامی در لیست اعتبارات آسفالت امسال می باشد.

وی گفت: بعضی معابر مثل خیابان جانبازان جدول گذاری خواهد شد همچنین خیابان شهریار و پروین اعتصامی.
تا پروژه آسفالت، موزائیک و جدول گذاری این معابر نام برده شده کامل شود.

وی افزود: کوی علی ابن الحسین، خیابان صیاد شیرازی و بلوار اطراف مدرسه بافقی زاده آسفالتش به پایان خواهد رسید.

عبدالرضایی گفت: آسفالت بلوار شهید بهشتی، قسمت شمالی بلوار از سمت سه راه بلوار امامزاده تا چهار راه حوزه علمیه جمع آوری و مجدد آسفالت خواهد شد.

همچنین شهردار انار از افتتاح بوستان ابان همراه با بوستان شهدای غدیر در خرداد ماه خبر داد.

علیرضا عبدالرضایی در خصوص بریدگی بلوار امام رضا (ع) بیان نمود: ایجاد بریدگی فوق پس از کارشناسی توسط شورا ترافیک صورت گرفته و تسریع و سهولت در تردد شهروندان و ایمنی عبور و مرور مد نظر بوده است.

عبدالرضایی تصریح کرد که برای خیابان رازی در آینده یک طرح سنتی در نظر گرفتیم که اجرا خواهیم کرد که بلواری احداث میشود که جلوه سنتی به ارگ ساسانی نمایش گذاشته می شود.

وی گفت :علاوه بر آسفالت خیابان ها، کوچه های اطراف هم با مشارکت مردم آسفالت خواهد شد زیرا امسال ۱۶ میلیارد هزینه به اسفالت و زیبا سازی شهر اختصاص داده شده است.

شهردار انار در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد گفت: امسال طرح جمع آوری سگها را اجرا کردیم و از ۱۵ فرودین ماه تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۸۵ سگ جمع آوری شده ولی متاسفانه از شهرستان های مجاور سگ ها را داخل انار رها می کنند و یک مورد دیده شد ولی متاسفانه نتوانستیم اقدامی انجام بدهیم.

ایشان تصریح کرد : روشنایی بلوار سردار صابری به زودی اجرا می شود و تفاهم نامه ای در رابطه با این موضوع با مدیریت برق شهرستان امضا شده است که بلوار امام رضا ، بلوار ولایت و بلوار شهید صابری در این تفاهم نامه قرار دارند که هزینه خرید سخت افزاری با شهرداری و اجرا با اداره برق و همچنین در حال آزاد سازی لاین جنوبی بلوار شهید صابری که چند مالک بیشتر نیستند، به توافق برسیم که این لاین هم اجرا خواهد شد.

عبدالرضایی گفت: پارک صدرآباد ( بیمارستان قدیم ) متاسفانه یا خوشبختانه که قرار شد پارک شود یک هزینه گزافی برای شهرداری داشت.

وی گفت: بیمارستان قدیم صدرآباد با مبلغ ۳ میلیارد و هفتصد میلیون تومان هزینه به نیمه رسیده که به زودی ادامه مرمت و ساخت و ساز آن انجام خواهد شد.

ایشان در خصوص کارهای فرهنگی انجام شده توسط شهرداری انار گفت :کارهای فرهنگی در دستور کار ما بوده و خواهد بود ازجمله دعوت از مادران شهدا در یک جلسه

شهردار انار از اجرای کنسرت در ۲۸خرداد در پارک ارگ خبر داد.

شهردار انار گفت: در سال ۱۴٠٠ بودجه شهرداری انار ۲۵ میلیارد بوده که امسال یعنی سال ۱۴٠۱ به ۴۳میلیارد افزایش یافته است.

عبدالرضایی افزود: زمینی با مسافت زیاد برای آرمستان گرفتیم که از طرف ورودی رفسنجان و جدول گذاری و فضای سبز اجرا خواهد شد و کم کم مردم را به طرف آرامستان جدید سوق می دهیم.

عبدالرضایی در ادامه گفت: میدان امام حسین و میدان امام علی بزودی روشنایی اجرا خواهد شد و میدان امام علی نیز تا آخر خردادماه با فضای سبز به اتمام خواهد رسید.

علیرضا عبدالرضایی با اشاره به افزایش بودجه ۲۵ میلیاردی سال ۱۴۰۰ به ۴۳ میلیارد در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: با توجه به اینکه بودجه بندی امسال با در نظر گرفتن کلیه اولویت ها در زمینه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی تنظیم گشته است با همت همکاران اقدامات مطلوبی در محیط شهری صورت خواهد گرفت.

در پایان این نشست از اصحاب رسانه به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات تجلیل شد.

گزارش:منصور زارع
عکس:نسرین عسکری

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=32197
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح بوستان ابان و شهدای غدیر در خرداد ماه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.