تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
13

افتتاحیه مسابقات فوتسال نونهالان کشوری در انار+تصاویر

  • کد خبر : 22818
  • 01 تیر 1398 - 19:27
افتتاحیه مسابقات فوتسال نونهالان کشوری در انار+تصاویر

مسابقات فوتسال نونهالان کشوری در انار در حال برگزاریست.

به گزارش صدای انار، صبح امروز،افتتاحیه مسابقات فوتسال منطقه ۴ کشوری در انار با حضور امام جمعه انار، فرماندار ، رییس هیات فوتبال استان کرمان و تنی چند از مسئولین محلی، در سالن ورزشی آزادگان شهر انار برگزار شد.

مسابقات فوتسال نونهالان کشوری با شرکت تیمهای المهدی انار (استان کرمان)، شاهین طبس (استان خراسان جنوبی)، خاتم هیرمند (سیستان و بلوچستان)، یادآوران غدیر بندرعباس (استان هرمزگان)، سلمان جنوب(استان هرمزگان)، پدیده یاسوج(استان کهکلوییه بویراحمد) به مدت ۵ روز از تاریخ ۹۸/۴/۱ لغایت ۹۸/۴/۵در محل سالن ورزشی آزادگان شهرستان انار برگزار میگردد.

ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: این که شهرستان انار میزبان مسابقات کشوری فوتسال است، نشان‌دهنده ظرفیت قابل‌قبول و جایگاه ارزنده و بالای باشگاه المهدی این شهر در فوتسال کشور ، علی‌الخصوص رده‌های سنی است.

به گزارش روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان؛ دکتر علی قرایی در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال نونهالان منطقه ۴ کشوری در شهرستان انار اظهار داشت: میزبانی شهرستان انار در مسابقات کشوری، نشان‌دهنده جایگاه خوب و بالای باشگاه المهدی این شهر در فوتسال کشور خصوصا در قسمت رده‌های سنی است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌هایی که توسط کمیته فوتسال هیئت فوتبال ستان انجام شده، در حال پیگیری هستیم که استان را به چهار منطقه تقسیم کنیم و فوتسال را در شهرستان‌ها فعال‌تر کنیم که انشاالله در یکی دو سال آینده فوتسال به جایگاه واقعی خود در استان برسد و از پتانسیل خوبی که در زمینه بازیکن داریم، استفاده کنیم و به نحو مطلوب تری باعث‌رشد و شکوفایی آنها شویم.

دکتر قرایی ضمن تشکر از مدیران و مسئولین باشگاه المهدی انار، تصریح کرد: در آینده از این باشگاه در سطح اول فوتسال کشور بیشتر از این خواهیم شنید.

وی افزود: همت مسئولین شهرستان انار خصوصا امام جمعه ولایی و ورزش‌دوست، فرماندار محترم و رییس اداره ورزش و جوانان ستودنی است و این همدلی که بین مسئولین در این شهرستان وجود دارد را زمینه‌ساز موفقیت فوتبال و فوتسال در آینده نزدیک در این شهرستان می‌دانم.

دکتر قرایی با تشکر از آقای انارکی‌محمدی نماینده مؤمن، با اخلاق و پرتلاش شهرستان‌های انار و رفسنجان، گفت: ایشان فردی دلسوز و علاقمند به ورزش هستند و از ایشان تقاضا دارم پیگیری فرمایند که از ظرفیت و پنانسیل ورزش صنایع مس به انار بیشتر بها داده شود.

وی اضافه کرد: حضور دکتر سعدمحمدی را در رأس شرکت صنایع مس ایران فرصت مغتنمی است و حضور ایشان را که فردی علاقه‌مند و آگاه به امر ورزش است، یک پتانسیل بالقوه است تا از ظرفیت مس برای شکوفایی و پرورش استعدادها در این منطقه نهایت استفاده برده شود.

عکس: منصور زارع

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=22818
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای افتتاحیه مسابقات فوتسال نونهالان کشوری در انار+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.