6

اعلام زمان و مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان در انار

  • کد خبر : 4240
  • 10 آبان 1395 - 15:52
اعلام زمان و مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان در انار

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انار با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛« تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان با فریاد رساتر مرگ بر امریکا صبح پنجشنبه در اناربرگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان انار ضمن بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان و گرامیداشت شهدای گرانقدر ۱۳ آبان؛ از مردم استکبارستیز و همیشه در صحنه انار و تمامی آحاد، اقشار و اصناف مختلف و مردم عاشورایی دعوت کرد تا با حضور انقلابی، گسترده، متحد و حماسی خود در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود و آرمان‌های شهدا و امام شهیدان مهر تأییدی مجدد زنند.

این شورا افزود : یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، مولود عینی، الگوی امروزی و تمام نمای پیام تاریخی، جهانشمول و مفاهیم ارزشمند و گرانسنگ حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی است؛ و امریکای جنایتکار خائن و مخل نظم و امنیت عمومی جهان به عنوان شیطان بزرگ، مصداق اتم استکبار و فرزند نامشروع جریان های طاغوتی و سلطه اغواگرایانه می باشد .
در ادامه افزود: مراسم ۱۳ آبان امسال ، روز بزرگ «مرگ بر آمریکا » است و تازمانی که سیاست‌های استکباری وخوی ظالمانه و ددمنشانۀ امریکا علیه ایران و سایر کشورها و دولت‌های مستقل، آزادی‌خواه و عزت طلب ادامه یابد، نه اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» ، به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی حذف نمی‌شود، بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزادیبخش خود ، و با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی ، هرروز فراگیر تر و جهانشمول‌تر از قبل می‌شود.

دراین مراسم شعار مرگ بر امریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیسم و اسرائیل و مرگ بر استکبار ، ترجمان همان شعار هیهات منا الذله اباعبدالله الحسین(ع) در ظهر عاشورا و همان لعنت بر یزید و لبیک به ندای جاودان هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) در طول تاریخ است.

ویژه مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان درانار از ساعت ۹ صبح پنجشـــنبـه ۱۳ آبان از میدان بسیج تا خیابان شریعتی و تجمع در محوطه دبستان شاهد برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انار ضمن دعوت از مردم بزرگ و عاشورایی درخواست می‌کند؛ با حضور عاشورایی، حماسی و انقلابی خود در ویژه مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سردادن شعار همیشگی خود ؛ یعنی، مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل ، فریاد رسای « هیهات منا الذله » حسینی را بار دیگر به گوش وجدان‌های آگاه و حقیقت‌طلب جهان برسانند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4240
  • دیدگاه‌ها برای اعلام زمان و مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان در انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.