تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

استاندار کرمان از پزشک وظیفه شناس قدردانی کرد

  • کد خبر : 4538
  • 20 آبان 1395 - 13:59
استاندار کرمان از پزشک وظیفه شناس قدردانی کرد

استاندار کرمان روز پنجشنبه از ‘سعید ارم’ پزشک وظیفه شناس که موجب نجات جان کودک کرمانی شده بود، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی با دعوت از این پزشک بخش جراحی مرکز آموزشی، درمانی افضلی شهر کرمان پور در دفترش با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مشاور عالی استاندار و جمعی از مسئولان از وی قدردانی کرد.

استاندار کرمان در این دیدار گفت: برای جامعه در هر شرایطی نیاز است از این نوع خدمت ها داشته باشیم به خصوص جامعه پزشکی که در این حوزه مسئولیت مستقیم دارد.
وی خطاب به این رزیدنت سال چهارم جراحی خاطرنشان کرد: شما کار بسیار بزرگی انجام دادید و اگر خدایی ناکرده تعلل کرده بودید جان یک انسان از دست رفته بود.
دکتر سعید ارم نیز این رویداد را خواست خداوند عنوان کرد و گفت: خوشحالم که در لحظه، توانستم تصمیم درستی بگیرم و این کار خود را تنها انجام وظیفه می دانم.
وی افزود: با توجه به این که شیفت کاری من تمام شده بود، از بیمارستان خارج شدم و منتظر تاکسی بودم که دیدم پسر بچه ای که با مادر و مادربزرگش کنار خیابان ایستاده بودند، دست مادر خود را رها کرد و به سمت بزرگراه حرکت کرد.
وی گفت: خودرو سواری با شدت تمام به کودک برخورد کرد و من فوری خود را به کودک رساندم و متوجه شدم که تنفس بچه قطع شده است.
پزشک جوان بیان کرد: بچه را روی دستانم گذاشتم و با سختی زیاد و تمام توانی که داشتم به سمت اورژانس بیمارستان افضلی پور حرکت کردم.
وی گفت: در cpr بیمارستان افضلی پور توانستیم کودک را احیا کنیم.
این پزشک وظیفه شناس در پاسخ به سئوال استاندار در خصوص وضعیت خدمات رسانی در اورژانس افضلی پور گفت: از این بیمارستان راضی هستم به خصوص بخش جراحی آن که یک بخش کامل می باشد.
دکتر ارم افزود: بیمار با تشخیص شکستگی ترقوه چپ به بیمارستان شهید باهنر منتقل شد و اکنون از وضعیت مناسبی برخوردار می باشد.
این واقعه ۲۸ مهرماه امسال در بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمان روی داد.
وی در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: همسرم رزیدنت داخلی است و در بیمارستان بوشهر خدمت می کند و فرزندانم هم در شیراز با مادربزرگشان زندگی می کنند.
سعید ارم شیرازی است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4538
  • دیدگاه‌ها برای استاندار کرمان از پزشک وظیفه شناس قدردانی کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.