تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
16
فرماندار انار خبر داد

اختصاص ۱۹ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار در سال ۹۹ به شهرستان انار

  • کد خبر : 28695
  • 18 تیر 1399 - 15:53
اختصاص ۱۹ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار در سال ۹۹ به شهرستان انار

مجموع اعتبارات شهرستان انار در سال ۹۹ ، ۱۹ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعم از استانی ، متوازن ، الزامات ، ۰٫۲۷ ورزش و طرح های توسعه و تکمیل راههای روستایی اعلام گردید.

به گزارش صدای انار،در جلسه صبح امروز کمیته برنامه ریزی شهرستان انار ، علی زهرودی فرماندار بودجه شهرستان را در مجموع ۱۹ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان عنوان کرد. وی افزود این بودجه شامل : ۶ میلیارد و ۱۰۶ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی ، ۱۰ میلیارد و ۵۹۱ میلیون تومان از محل متوازن ، ۱ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان از محل الزامات و ۱ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان از محل ۰٫۲۷ ورزش ، ۱۳۷ میلیون تومان از محل طرح توسعه و تکمیل راه های روستایی میباشد. که تخصیص نهایی اعتبارات در پایان سال مشخص خواهد شد.

فرماندار انار با اشاره به وضعیت موجود در کشور و هزینه های کرونا بر اقتصاد ، افزود این وضعیت در تعیین بودجه بی تاثیر نبوده و باعث کاهش محسوس اعتبارات گردیده است.

وی با ابراز گلایه از برخوردار محسوب نمودن شهرستان انار و حذف بودجه های نفت و گاز از شهرستان ، گفت : پیگیری از طریق نماینده محترم جهت برقرار نمودن حق نفت و گاز برای شهرستان بعمل خواهد آمد.

زهرودی با تاکید بر اینکه تعیین بودجه دستگاههای شهرستان ها از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت میگیرد ، خواهان پیگیری مدیران ادارات جهت جذب اعتبارات دستگاه خود و تبادل موافقت نامه شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=28695
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای اختصاص ۱۹ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار در سال ۹۹ به شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.