6

اختصاص پزشک نوبت عصر و راه اندازی آزمایشگاه درمانگاه امین شهر تا یکماه آینده

  • کد خبر : 17991
  • 20 آبان 1397 - 9:42
اختصاص پزشک نوبت عصر و راه اندازی آزمایشگاه درمانگاه امین شهر تا یکماه آینده

پزشک نوبت عصر و راه اندازی آزمایشگاه درمانگاه امین شهر تا یکماه آینده انجام می شود.

به گزارش صدای انار،روز شنبه ۱۹ آبانماه جلسه ای با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه امین شهر،معاون فرماندار،بخشدار مرکزی،شهردار و اعضای شورای امین شهر در شهرداری امین شهر برگزار شد.

در این جلسه ملانوری شهردار امین شهر در خصوص مشکلات و خصوصا کمبودهای درمانی امین شهر  اظهار داشت:با توجه به جمعیت منطقه و مراجعه مردم از روستاهای اطراف به درمانگاه امین شهر،یک پزشک نوبت صبح جوابگوی مراجعه کنندگان نمی باشد  و درخواست پرشک نوبت عصر و راه اندازی آزمایشگاه امین شهر را داریم.

وی گفت: وسایل آزمایشگاه چند سال پیش توسط خیرین این منطقه خریداری شده متاسفانه بنابه دلایلی در این مرکز راه اندازی نشده و به بیمارستان انار منتقل شده است و از مسئولین شبکه بهداشت و درمان انار تقاضا داریم این آزمایشگاه را در امین شهر راه اندازی کنند تا مردم منطقه بتوانند استفاده کنند.

مهندس انارکی محمدی در خصوص پزشک نوبت عصر و آزمایشگاه طی تماس تلفنی  که با دکتر جمال زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان داشتند، قرار شد تا یکماه آینده پزشک نوبت عصر و آزمایشگاه درمانگاه امین شهر راه اندازی شود.

 در این جلسه در خصوص راه اندازی اورژانس امین شهر،داروخانه شبانه روزی،پست امداد گاز و مشکل گازرسانی به روستای امین اباد بحث و تبادل نظر شد.

مهندس انارکی محمدی طی تماس تلفنی  با فلاح مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان قرار شد بزودی مشکل گاز روستای امین آباد حل شود و پیمانکار لوله و علمک زن تا ۱۵ روز آینده در انار مستقر شده و تمامی علمکهای شهرستان انار اجرا شود تا مردم در زمستان مشکل گاز نداشته باشند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=17991
  • دیدگاه‌ها برای اختصاص پزشک نوبت عصر و راه اندازی آزمایشگاه درمانگاه امین شهر تا یکماه آینده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.