تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
8

اختتامیه فوتبالی با حضور «حمید استیلی» در شهر انار

  • کد خبر : 33340
  • 30 فروردین 1402 - 13:11
اختتامیه فوتبالی با حضور «حمید استیلی» در شهر انار

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان انار با حضور حمید استیلی بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان برگزار شد.

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان انار با حضور حمید استیلی بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان، علی علیزاده بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس، وحیدرضا انارکی محمدی «مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران»، احمد انارکی محمدی عضو هیأت مدیره شرکت گل گهر، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان انار دیشب ۲۹ فروردین در سالن آزادگان انار برگزار شد.

به‌گزارش صدای انار، حسین صالحی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان انار در این مراسم با بیان این‌که مسابقات فوتسال جام رمضان امسال با حساسیت و جذابیت بالا برگزار شد، گفت: غیر از شهر  انار در چندین نقطه شهرستان در حال برگزاری است.

لزوم بازنگری در امکانات و زیرساخت‌های ورزشی انار

وی کمبودهای ورزشی این شهرستان را یادآور شد و افزود: انار نیاز به سالن ورزشی دارد، بسیاری از تماشاگران از طریق مانیتور در بیرون از سالن مسابقات جام رمضان را تماشا کردند.

امام جمعه انار نیز با قدردانی ازبرگزارکنندگان مسابقات جام رمضان برای نونهالان و جوانان، گفت: آقای استیلی از چهره‌های ورزشی ماندگار کشور که اخلاق‌مداری از خصوصیات بارز اوست.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به جمعیت ۴۰ هزار نفری شهرستان انار و لزوم بازنگری در امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: این شهرستان استعدادهای ورزشی زیادی دارد و افرادی هستند که نسبت به ورزش هزینه می‌کنند و فوتبال انار می‌تواند صاحب نفوذ در کشور باشد.

اختصاص ۱۲۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی اماکن ورزشی انار

فرماندار شهرستان انار نیز اظهار کرد: با وجود حضور ۱۶ تیم و برگزاری ۸۰ بازی، اما هیچ موردی به کمیته انضباطی کشیده نشد.

محسن صالحی افزود: فوتبال ظرفیت و استعداد بالایی برای نشاط اجتماعی دارد که آن‌را در این مسابقات دیدیم.

وی همچنین از اختصاص ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی بودجه سال گذاشته و اعتباراتی از بودجه امسال برای بهسازی اماکن ورزشی انار خبر داد.

مسئولین قدر این هواداران را بدانند

حمید استیلی نیز در سخنانی در این مراسم با تمجید از برگزارکنندگان این مسابقات و رعایت اخلاق در این رقابت‌ها، گفت: از آقای انارکی‌محمدی که من را اینجا آوردند تشکر می‌کنم. امیدوارم فضاهای ورشی اینجا بیشتر شود. مسئولین قدر این هواداران و ورزشکاران را بدانند.

در این مراسم از کتاب «پسته‌ای که دیر خندید»سرگذشت زندگی سید کاظم صابری از مربیان فوتبال شهرستان انار رونمایی شد.

با برگزاری مسابقات فینال این رقابت‌ها، در بخش بزرگسالان تیم «یادبود» قهرمان و تیم «شهرداری انار» نایب قهرمان شدند. در بخش نونهالان نیز تیم «المهدی» مقام قهرمانی را از آن خود کرد و تیم «دهیاری لطف‌آباد» نایب قهرمان شد.

تنظیم خبر:حسین میرزا اسدی

عکس:منصور زارع

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=33340
  • دیدگاه‌ها برای اختتامیه فوتبالی با حضور «حمید استیلی» در شهر انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.