تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
7

اجرا ونصب دستگاه تصفیه آب(آب شیرین کن)درشهرک صنعتی انار

  • کد خبر : 1748
  • 27 مرداد 1395 - 13:56
اجرا ونصب دستگاه تصفیه آب(آب شیرین کن)درشهرک صنعتی انار

باتوجه به نیاز صنعتگران به آب آشامیدنی شیرین ،اجرای پروژه آب شیرین کن (تصفیه آب) در محل شهرک صنعتی انار با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

به گزارش انارآنلاین به نقل ازروابط عمومی فرمانداری انار، ۲۷ مردادماه طی جلسه ای باحضور سرپرست فرمانداری انار ،مهندس غفاری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و معاون برنامه ریزی فرمانداری انار تکمیل زیرساختهای شهرک صنعتی انار مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت. آقای طباطبائی در این جلسه ضمن تشکر از حضور مهندس غفاری در شهرستان گفت شهرستان انار دارای سرمایه های قابل توجهی است که می تواند با هدایت به سمت توسعه صنعتی ، این شهرستان را از وجود مشکلات عدیده و محدودیتهای پیش آمده (افت آبهای زیرزمینی و اقتصاد تک محصولی) رها سازد.

ایشان همچنین در خصوص تکمیل زیرساختهای شهرک صنعتی گفت در خصوص گاز شهرک صنعتی بحمدالله با مساعدت شرکت شهرکهای صنعتی،شرکت گاز استان ،اداره راه و شهرسازی و … مشکل مرتفع شده و خط لوله اجرا شده و در روزهای آتی گاز برای صنعتگران قابل استفاده خواهد شد و فعلا مشکل اصلی صنعتگران در شهرک صنعتی آب آشامیدنی شیرین است که انشاالله با پیگیریهای بعمل آمده و با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی و منابع آب مرتفع گردد.

 در این جلسه پس از تبادل نظر و بررسی های لازم مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قول مساعد دادند که باتوجه به نیاز صنعتگران به آب آشامیدنی شیرین اجرای پروژه آب شیرین کن (تصفیه آب) در محل شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال پس از مبادله موافقتنامه ها انتخاب پیمانکار شروع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1748
  • دیدگاه‌ها برای اجرا ونصب دستگاه تصفیه آب(آب شیرین کن)درشهرک صنعتی انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.