تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
7

اجرای ۶عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی درشهرستان انار

  • کد خبر : 31311
  • 09 آبان 1400 - 9:11
اجرای ۶عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی درشهرستان انار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار از اجرای ۶ عنوان برنامه شاخص و بیش از۱۰ برنامه دیگر به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان انار خبر داد.

به گزارش صدای انار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه انارسرهنگ پاسدار داوود ابراهیم پور ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: هفته بسیج دانش آموزی از هشتم آبان آغاز و تا ۱۴ آبان ادامه دارد که در این  هفته برنامه های متنوعی اجرا می شود.
وی افزود: اولین روز این هفته با نام »دانش آموز بسیجی خلاقیت و نوآوری « نامگذاری شده است و مسابقه بزرگ نوجوان پلاس شامل (مجری گری- گویندگی- نماهنگ- دوبله، طنز و جدی- فیلم کوتاه با موضوع سبک زندگی اسلامی آغاز میشود.
فرمانده ناحیه انار اظهارکرد: دومین روز هفته بسیج دانش آموزی به نام »دانش آموز بسیجی؛ بصیرت و ولایت« نامگذاری شده و در این روز نیز برنامه های شاخص من جمله دیدار با خانواده شهدای دانش آموز و نشست تخصصی دانش آموزان با مسئولین شهرستانی به جهت مطالبه گری اجرا می شود.
ابراهیم پور تصریح کرد: سومین روز این هفته نیز با شعار »دانش آموز بسیجی؛ ایثار و تعالی معنوی« آغاز می شود و برنامه هایی از جمله یادواره شهدای دانش آموز شهرستان در دبیرستان نمونه دولتی حضرت زینب(س) با حضور مسئولان شهرستانی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در چهارمین روز از هفته بسیج دانش آموزی که با شعار »دانش آموز بسیجی؛ شجاعت و آرمان خواهی « نامگذاری شده و برنامه ی رزمایش پدافند غیرعامل را خواهیم داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه انار عنوان کرد:  پنجمین روز از هفته بسیج دانش آموزی به نام »دانش آموز بسیجی؛ اخلاق و پایداری « نامگذاری شده و برنامه هایی از جمله ،دیدار با ائمه جمعه، تکریم و معارفه فرمانده واحد ها،غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا پیش بینی شده است.
ششمین روز این هفته نیز به نام دانش آموز بسیجی؛ مقاومت و استکبارستیزی « نامگذاری شده و برنامه هایی همچون پویش دنیای بدون آمریکا- بدون استکبار،تجمع دانش آموزان در صحن امام علی(ع)،امام زاده محمد صالح شهرستان و همایش دوچرخه سواری اجرایی می شوند.
وی بیان کرد: آخرین روز هفته بسیج دانش آموزی نیز ۱۴ آبان است که با نام دانش آموز بسیجی؛ انتظار و عدالت خواهی « نامگذاری شده و در این روز برنامه های متنوعی از پیاده روی بسیجیان از شهدای گمنام شهرستان تا امامزاده و شرکت حداکثری دانش آموزان در نمازجمعه و قرائت بیانیه توسط دانش آموز بسیجی انجام می شود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=31311
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۶عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی درشهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.