تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
5
فرمانده انتظامی انار خبرداد؛

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در انار

  • کد خبر : 22267
  • 24 اردیبهشت 1398 - 11:14
اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در انار

فرمانده انتظامی انار با اشاره به اجرای طرح ارتقا امینت اجتماعی،نتایج اجرای طرح را در کاهش زمینه های جرم و رضایتمندی مردم موثر دانست.

فرمانده انتظامی انار با اشاره به اجرای طرح ارتقا امینت اجتماعی،نتایج اجرای طرح را در کاهش زمینه های جرم و رضایتمندی مردم موثر دانست.
سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت:در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز،طرح ارتقا امنیت اجتماعی طی یکماه گذشته در این شهرستان اجرا شد.
وی افزود:در این طرح با دستگیری ۱۹نفر سارق،۲۴مورد سرقت خودرو،موتورسیکلت،منزل،احشام و سایر سرقت ها کشف شد که با توجه به نوع سرقتها لازم است شهروندان در جهت پیشگیری از سرقت نکات ایمنی را رعایت کنند.
سرهنگ خلیلی نژاد بیان داشت:در راستای مبارزه با قاچاق نیز مقادیری لوازم خانگی و پارچه به ارزش ریالی۲۳۰میلیون و ۲۹راس احشام به ارزش ریالی۴۰۰میلیون کشف شد.
خلیلی نژاد ضمن تاکید بر مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر تصریح کرد:طی یکماه گذشته ۲۰خرده فروش موادمخدر و ۸معتاد متهاجر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی انار با اشاره به راههای ارتباطی با پلیس خاطر نشان کرد:شهروندان می توانند با افزایش ارتباط و مشارکت خود با پلیس،در حوزه مواد مخدر با شماره۱۲۸،ارتباط با پلیس و بیان هرگونه انتقاد،پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس در اجرای طرح با شماره۱۹۷ و سایر موارد و اعلام نیازمندی ها با شماره۱۱۰ سهم بسزایی در تامین امنیت داشته باشند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=22267
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.