تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
12

اجرای طرح «آب بان »توسط معلم اناری در شهر یزد

  • کد خبر : 17836
  • 13 آبان 1397 - 22:47
اجرای طرح «آب بان »توسط معلم اناری در شهر یزد

با ابتکار یک معلم خلاق ، دانش آموزان کلاس اولی همراه با یادگیری حروف الفبا به عنوان آب بان نیز فعالیت می کنند.

طرح” آب بان” با ایده معلم خلاق کلاس اول ، خانم نجمه اسماعیلی نیا و با هدف آموزش درست مصرف کردن و تاثیر بر روی خانواده ها به واسطه این سفیران کوچک آب، با حمایت و پشتیبانی آقای زارع مدیریت آموزشگاه در دبستان یاوری یزد آغاز شد .
محمد حسین شرعیاتی مدیر روابط عمومی شرکت آبفای یزد در این رابطه گفت : این معلم خلاق همزمان با آموزش اولین حرف الفبای فارسی به دانش آموزان ، آب و آب بانی را نیز به صورت مصور، همراه با اشعاری کودکانه به دانش آموزان خود آموزش و همچنین با اهداء کارتهایی تحت عنوان کارت آ ب بانی که از سوی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب یزد تهیه شده بود ، به صورت رسمی آنها را به عنوان آب بانان یزد معرفی کرد.
وی ادامه داد : دانش آموزان با دریافت این کارت و آموزش های لازم که عموما به صورت شعر فرا می گیرند در منزل و دیگر مکانهای عمومی از آب محافظت و از به هدر رفتن این مایه حیاتی که در این روزها استان یزد از کمبود آن بسیار رنج می کشد جلوگیری می کنند و انشاا.. با نظارت و تاثیر گذاری این کودکان، فرهنگ صرفه جویی هر چه بیشتر در بین خانواده ها و شهروندان عزیزمان نهادینه خواهد شد .
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا خاطرنشان کرد : در نظر داریم کارگاه های آموزشی ویژه معلمان نیز برگزار کنیم تا آن ها هرچه بیش تر با روش های نوین صرفه جویی و همچنین عواقب ناشی از کمبود آب آشنا شده و بتوانند در آموزش دانش آموزان خود مؤثرتر عمل کنند .
وی در پایان خاطر نشان کرد : این طرح با همکاری اداره آموزش و پرورش یزد ، شرکت آبفای استان و با پیشنهاد ،خلاقیت و اجرای خانم اسماعیلی نیا آغاز شد و انشاا… با برنامه هایی که داریم گستره فعالیت آن کشوری خواهد شد .
 این معلم خلاق در سال گذشته نیز با ارایه طرح الفبای انقلاب در ایام ا… دهه مبارک فجر، دانش آموزان را با استفاده از حروف الفبا با کلمات کلیدی انقلاب اسلامی نیز آشنا کرد.

لازم به ذکر است خانم اسماعیلی فرزند عبدالحسین اسماعیلی نیا و آموزگار پایه اول ابتدایی دبستان پسرانه یاوری ناحیه ۲ آموزش و پرورش یزد است،وی تحصیلاتش را تا دوره دبیرستان در شهر انار گذارنده و تحصیلات دانشگاهی‌اش را در مقطع کارشناسی دبیری ادبیات فارسی در یزد سپری کرده است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=17836
  • دیدگاه‌ها برای اجرای طرح «آب بان »توسط معلم اناری در شهر یزد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.