8

آموزش دستخط کتاب درسی در مدرسه شهید صابری انار

  • کد خبر : 32054
  • 14 اسفند 1400 - 11:17
آموزش دستخط کتاب درسی در مدرسه شهید صابری انار

آموزش دستخط کتاب درسی در مدرسه شهید صابری انار با حضور ۲۰ دانش آموزش در دو سانس با آموزش سید مجتبی مرتضوی مدرس و طراح دستخط و با حضور آقای علی اکبری معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان انار آغاز بکار کرد.

️عصر روز پنجشنبه مهندس علی اکبری معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان با حضور در دبستان ابتدایی پسرانه شهید احمد صابری ، از روند آموزش دستخط ویژه دانش آموزان بازدید نمود.

در این بازید آقای علی اکبری با بیان اینکه بالغ بر دو سال است که مدارس بصورت غیر حضوری برگزار گردیده و همچنین با توجه به وابستگی شدید زندگی روزانه شهروندان و بویژه دانش آموزان به استفاده از سیسیتم های کامپیوتری ، گوشی موبایل و تبلت ، متاسفانه در امر یادگیری دستخط ، توجه چندانی نشده که خود موجب نارضایتی معلمان و والدین گردیده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ضمن ابراز رضایت از نحوه آموزش و پیشرفت دستخط دانش آموزان ، ابراز امیدواری کرد که این زنجیره آموزش در تمامی مدارس و بین کلیه دانش آموزان شهرستان تداوم داشته باشد.

لازم به ذکر است این طرح برای اولین بار در شهرستان انار به همت آموزش و پرورش شهرستان و همکاری خیر محترم و مدیریت مدرسه شهید صابری و با آموزش سید مجتبی مرتضوی ، مربی و طراح دستخط در حال اجرا می باشد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=32054
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای آموزش دستخط کتاب درسی در مدرسه شهید صابری انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.