تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
13

آماده باش حداکثری نیروهای انتظامی شهرستان انار از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی

  • کد خبر : 30190
  • 29 اسفند 1399 - 9:34
آماده باش حداکثری نیروهای انتظامی شهرستان انار  از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی

فرماندهی انتظامی شهرستان انار از آماده باش حداکثری نیروها از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش صدای انار،سرهنگ رضاخلیلی نژادفرمانده انتظامی شهرستان انار با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد باسعادت امام حسین (ع) و فرا رسیدن سال نو را به همه همشهریان عزیز و بزرگوار تبریک و تهنیت عرض می کنم.

فرماندهی انتظامی شهرستان انار با اشاره به آماده باش حداکثری نیروهای پلیس از ۲۵ اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی بیان کرد: همکاران بنده در سطح شهرستان انار به صورت حداکثری درحال آماده باش خواهندبودو به صورت دائم و شبانه روزی به  مردم ارائه خدمات می کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان انار در ادامه اضافه کرد: همکارانم در تمامی نقاط شهرستان، در راستای خدمات دهی به مردم و انجام وظایف ذاتی و قانونی خود و البته اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا حضور فعال دارند و از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، نیروی انتظامی اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را عهده دار است. ایشان درادامه افزود: همچنان در اجرای محدودیت ترددها، تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و برمبنای رنگ بندی صورت گرفته اعمال قانون خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در کنار انجام وظایف ذاتی و قانونی، ماموریت های محوله برای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا و اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را به جد دنبال می کنیم، افزود: چون گذشته با رصد فعالیت های سایبری با کسانی که به نوعی به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، برخورد می کنیم.

سرهنگ خلیلی نژاددرادامه تصریح کرد: امید است که چون همیشه، مردم همکاری خوبی با فرزندان خود داشته باشند وپلیس رادرراستای اجرای وظایف ذاتی و ماموریت های محوله یاری نمایند. انتظار می رودکه همشهریان محترم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند تا ان شاء الله با رعایت همگانی پروتکل های بهداشتی و توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم و سال ۱۴۰۰ توام با سلامت و امنیت روزافزون برای همگان باشد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=30190
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای آماده باش حداکثری نیروهای انتظامی شهرستان انار از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.