تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
6

آقای استاندار! انار را دریابید

  • کد خبر : 27666
  • 12 اسفند 1398 - 15:26
آقای استاندار! انار را دریابید

شهرستان اناردر کل سال به علت آب آلوده و آلودگی های زیست محیطی که دارد شهروندانش بیماری های پیش زمینه ای بسیاری دارند لطفا مهرتان را نثار مردم شهرستان انار کنید.

چند صباحی است که ویروس کرونا صحبت اولیه هر محفل شده است.از خرد تا پیر در مقابله با این ویروس تلاش میکنند. خطرناک تر از خود این ویروس ،فکر و ترس و واهمه از آن است که حتی تا بعد از پاک شدن این ویروس از کشورمان باقی خواهد ماند. هر شهروند مسئول این است که اصول بهداشتی برای مقابله با انتشار این ویروس را انجام دهد. خود مراقبتی صحیح و به دور از استرس باعث سلامت خود فرد،خانواده و جامعه خواهد بود.در رابطه با عدم انتشار ویروس کرونا مسئولین نقش پررنگتری باید داشته باشند. مسئولین با محیا کردن امکانات مورد لازم علاوه بر دور کردن استرس از شهروندان (که خود استرس باعث پایین آمدن سیستم ایمنی بدن است)، از شیوع این ویروس در یک شهر هم جلوگیری خواهند کرد.

روی صحبتم به استاندار کرمان است:

جناب دکتر فدایی استاندار محترم کرمان، با توجه به اینکه شهرستان انار در پیشانی استان  کرمان قرار دارد و فقط این شهرستان این یک کلمه را از تمامی مسیولین استان به ارث برده است و در همه امکانات یتیم بوده است واز گذشته های دور تا کنون مورد بی مهری مسئولین استان قرار گرفته است، اما باید به حضرتعالی بعنوان بالاترین مقام عالی دولت در استان متذکر شد در این مرحله  از زمان که پای جان مردم  درمیان است ،حضرتعالی باید تدابیر امنیتی برای سلامت شهرستان انارکه ورودی استان کرمان است بیاندیشید،با کنترل کردن تردد مسافرین استانهای مجاور (کاروان های جمعی)نه تنها شهرستان بلکه استان نیز از ویروس کرونا مصون خواهد ماند.

از مسئولین استان و شهرستان خواهشمندیم  در این موقعیت حساس یاری رسان  مردم شهرستان انار باشند،اینبار شاید بی مهری شما عده ای را در بستر بیماری قرار خواهد داد وجان عده ای را خواهد گرفت.

در اردیبهشت ماه ۹۷پست قرنطینه شبانه روزی دامپزشکی شهرستان اناردر مرز استان یزد و کرمان افتتاح شد و میتوان با تدابیر لازم این پست قرنطینه را گسترش داد و در این موقعیتی که بخاطر ویروس کرونا کل کشور درگیر ان هستند کانکسهایی در این محل مستقر شوند و مسیولین مربوطه در خصوص پیشگیری از این ویروس امکانات لازم را در این محل مستقر و تجهیز کرده تا از شیوع این بیماری به استان کرمان جلوگیری شود نه اینکه دانشگاه آزاد واحد انار بعنوان قرنطینه ورودی استان کرمان انتخاب شود .

استاندار محترم؛شهرستان اناردر کل سال به علت آب آلوده و آلودگی های زیست محیطی که دارد شهروندانش بیماری های پیش زمینه ای بسیاری دارند لطفا مهرتان را نثار مردم شهرستان انار کنید.

در پایان اگر انار را قابل می دانید یک سفر به شهرستان انار داشته باشید و از نزدیک پای درد و دل های این مردم بنشینید.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=27666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام.
    نمیشه گفت هیچ پولدار و هیچ سبری به فکر بی پول و گرسنه نیست ولی اغلب به فکر نیستند. استانداری که تاکنون یکبار هم به شهرستان انار نیامده چه توقعی ازش هست. بیشر فکرشان به جزیره ها و کشورهای خوش آب و هوا. ک.ا. ن. ا. د. ا. است!!!!