تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
9

گردهمایی دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای انار باحضور طباطبائی فرماندار انار (بادستور کار دهه فجر)

  • کد خبر : 6518
  • 11 بهمن 1395 - 21:11
گردهمایی دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای انار باحضور طباطبائی فرماندار انار (بادستور کار دهه فجر)

جلسه هماهنگی دهیاران و روسای شورای های اسلامی روستاهای شهرستان انار باحضور مهندس طباطبائی فرماندار انار ،معاون سیاسی ،بخشدار مرکزی ،روسای ادارات برگزار گردید.

حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی):دهه فجر آئینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.
به گزارش انارآنلاین،صبح امروز  جلسه هماهنگی دهیاران و روسای شورای های اسلامی روستاهای شهرستان انار باحضور مهندس طباطبائی فرماندار انار ،معاون سیاسی ،بخشدار مرکزی ،روسای ادارات  برگزار گردید.

در این جلسه دهیاران به بیان مشکلات روستای خود و برنامه های مد نظر برای آینده پرداخته و در مورد موضوعات مطرح شده با فرماندار و مسئولین دیگر تبادل نظرشد.

فرماندار انار نیز در این جلسه ضمن پاسخ به سوالات و مشکلات دهیاران جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این ایام الله تاکید نمودند و اظهار داشتند باید برنامه ها و جشهای روستایی بصورت مردمی و موجب  حضور حداکثری مردم در این آیین‌ها باشد.

فرماندار انار تاکید نمودند برنامه‌ریزی برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر باید به گونه‌ای باشد که زمینه برای آشنایی بهتر نسل جوان و نوجوان با انقلاب اسلامی و چگونگی شکل‌گیری نهضت امام خمینی (ره) بصورت شایسته فراهم شود.

در ادامه معاون سیاسی فرمانداری و بخشدار مرکزی موضوعات مختلفی از جمله آذین بندی روستاها ،واگذاری خودروهای کرایه روستایی با ارائه تسهیلات ،طرح های عمرانی روستاها از جمله زیباسازی و آُسفالت معابر و جذب قیر رایگان ،آمادگی روستاها بالاخص روستاهای در مسیر مسافران برای عید نوروز و ارائه تسهیلات به مسافران نوروزی ،برگزاری و همکاری با کمیته امداد جهت جشن نیکوکاری ،جذب سرمایه گذار اشتغالزایی و موضوع اقتصاد مقاومتی  و… را بیان نموده و تشریح کردند.

 photo_2017-01-30_20-54-04 photo_2017-01-30_20-54-11

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=6518
  • دیدگاه‌ها برای گردهمایی دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای انار باحضور طباطبائی فرماندار انار (بادستور کار دهه فجر) بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.