تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024
8

کلنگ زنی ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده ای امام حسین (ع)

  • کد خبر : 2209
  • 08 شهریور 1395 - 12:18
کلنگ زنی ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده ای امام حسین (ع)

ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده ای امام حسین (ع) در جاده انار به شهربابک جنب کارگاه جهاد نصر با همت خیر گرانقدر جناب آقای حاج حسین عبداللهی و اعتبار اولیه ۷۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و ساختمان با زیربنای حدود ۸۰ متر انجام خواهد شد.

به گزارش انارآنلاین ، در هفتمین روز از هفته دولت ،با حضور فرماندارانار و جمعی از مسئولین شهرستان، کلنگ ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده ای امام حسین (ع) در جاده انار به شهربابک جنب کارگاه جهاد نصر برزمین زده شد.

در این مراسم آقای طباطبائی ضمن خیرمقدم به مسئولین اورژانس ۱۱۵ که از رفسنجان و دانشگاه علوم پزشکی آمده بودند وتقدیر و تشکر  از خیر گرانقدر حاج حسین عبداللهی و بالاخص ازشیخ علی گنجی که نقش بسزایی در توسعه و ارتقاء خدمات بهداشتی از طریق جذب خیرین در شهرستان ایفا کرده اند اظهار امیدواری کرد که انشاالله باحمایتهای دولت و مشارکت خیرین شهرستان بتوانیم در جهت توسعه شهرستان و خدمت به مردم گامهای مثبتی برداریم. همچنین سرپرست فرمانداری انار افزود با احتساب طرح های گازرسانی شهرک صنعتی و چند طرح دیگر که به طرح های هفته دولت اضافه شده است در مجموع حدود ۱۰۰ میلیارد ریال طرح و پروژه در هفته دولت در شهرستان انار کلنگ زنی و افتتاح میگردد.

لازم به ذکر استساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده ای امام حسین (ع) در جاده انار به شهربابک جنب کارگاه جهاد نصر با همت خیر گرانقدر جناب آقای حاج حسین عبداللهی و اعتبار اولیه ۷۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و ساختمان با زیربنای حدود ۸۰ متر انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=2209
  • دیدگاه‌ها برای کلنگ زنی ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده ای امام حسین (ع) بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.