تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
8

پیام مشترک فرماندار انار، دکتر حکیمه گنجی و دکتر محمدبرجی درخصوص همیاری گسترده مردم از بیمارستان انار

  • کد خبر : 2581
  • 20 شهریور 1395 - 22:03
پیام مشترک فرماندار انار، دکتر حکیمه گنجی و دکتر محمدبرجی درخصوص همیاری گسترده مردم از بیمارستان انار

سیدضیاء طباطبایی فرماندار انار، دکتر محمد برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر حکیمه گنجی رئیس بیمارستان انار در پیامی مشترکی از همیاری گسترده مردم در خصوص کمک برای خرید چهار دستگاه اکسیژن‌ساز تشکر کردند.

در این پیام آمده چون هزینه چهار دستگاه اکسیژن‌ساز با کمک مردم تامین‌ شده، از این پس تا غروب روز عید قربان، مابقی کمک‌های صرف خرید چهار دستگاه بخش اطفال بیمارستان انار خواهد شد.

در این پیام امده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

و ما انفقتم من شی فهو یخلفه و هو خیر رازقین

زبان قاصر است و قلم از بیان عاجز که این همه شکوه همدلی و همیاری را در منظر دیدگان درآورد. به راستی همت همه‌جانبه، گسترده و باورنکردنی شما مردم فهمیم انار و حومه و فرهیختگان اناری قابل وصف نیست که در عرض چند ساعت هزینه خرید چهار دستگاه اکسیژن‌ساز را تامین نمودید. از خدا می‌خواهیم روح شهدا و اموات بانیان خیر را رحمت فرماید. از محضر مردم شریف انار و حومه استدعا داریم همچنان یاریگر مسئولین بهداشتی و درمان شهرستان خود باشند.

لازم به ذکر است با هماهنگی‌های به عمل آمده با کمپین حمایت از بیمارستان انار، کلیه مبالغ واریزی از امشب تا غروب عید قربان صرف خرید چهار دستگاه اورژانسی مربوط به بخش اطفال خواهد شد.

خاوند بزرگ به شما مردم بزرگوار شهرستان انار که با همتی مثال‌زدنی، نام خود را در جرگه خادمان شبکه گسترده خیرین سلامت به یادگار گذاشتید، عمر با عزت و سلامتی عطا و روح همه رفتگان را قرین آرامش ابدی کند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=2581
  • دیدگاه‌ها برای پیام مشترک فرماندار انار، دکتر حکیمه گنجی و دکتر محمدبرجی درخصوص همیاری گسترده مردم از بیمارستان انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.