تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
12

وحیدرضا انارکی محمدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شد

  • کد خبر : 32957
  • 09 دی 1401 - 17:56
وحیدرضا انارکی محمدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران طی حکمی وحیدرضا انارکی محمدی را به مدت یکسال به سمت «مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه فضاهای فرهنگی» منصوب کرد.

به گزارش صدای انار ؛به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، در متن حکم انارکی محمدی آمده است:  نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی و به موجب این حکم به مدت یکسال به سمت «مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه فضاهای فرهنگی» منصوب می‌شوید.

امید است بر اساس اسناد فرادست و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت‌رسانی، ضمن هماهنگی با سایر اعضای هیئت‌مدیره نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» به‌کارگیرید. رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جناب‌عالی در سایه نقش‌آفرینی مؤثرتان متکی به راهبردهای کلان شهرداری تهران باشیم، توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم. بنابراین گزارش سوابق وحید رضا انارکی محمدی به شرح زیر است:

وی بیست و چهارم مهر سال ۱۴۰۰ توسط دکتر علیرضا زاکانی، به سمت شهردار منطقه ۲۲ تهران منصوب شد.

وی از بیستم  شهریور سال نود و شش تا بیست و سوم مهر ۱۴۰۰، شهردار منطقه ۱۵ تهران بود.

بر اساس اطلاعاتی که در سامانه شفافیت شهرداری تهران منتشر شده است، قائم مقامی منطقه ۱۱ و همچنین معاونت شهرسازی مناطق ۱۱، ۹، ۲۲ و ۲ از دیگر سوابق وحید رضا انارکی محمدی به شمار می آید.

وی در طول  یک دهه اخیر، سمت های متنوعی در شهرداری مناطق پایتخت داشته و به زیر و بم امور مدیریت شهری آشنا است.همچنین او مدیر نمونه  شهرداری تهران در سال نود و پنج شد. وحید رضا انارکی محمدی از مدیران دست به قلم شهرداری پایتخت نیز به شمار می رود.

گفتنی است کتاب “مدیریت فضاهای انسان محور” به قلم وحید رضا انارکی محمدی و رقیه قاسمی درویش بقال از سوی نشر رهام اندیشه کرج در سال ۱۳۹۷ منتشر شده است.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=32957
  • دیدگاه‌ها برای وحیدرضا انارکی محمدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.