تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4

مرکز معاینه فنی انار دوشنبه ۱ آبانماه افتتاح می شود

  • کد خبر : 10114
  • 30 مهر 1396 - 13:57
مرکز معاینه فنی انار دوشنبه ۱ آبانماه افتتاح می شود

مرکز معاینه فنی انار دوشنبه ۱ آبانماه در محل جنب مسجد امام سجاد (ع) افتتاح و از شنبه ۶ آبانماه خودروهای سبک را پذیرش می نماید.

به گزارش صدای انار، ۳۰ مهرماه جلسه شورای ترافیک شهرستان انار به ریاست طباطبائی فرماندار انار و دیگر اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار گردید.

موضوعات بررسی شده در این جلسه موضوعات مختلفی همچون ساماندهی محل استقرار مسافر برهای برون شهری ،راه اندازی مرکز معاینه فنی،ساماندهی سرویس مدارس،حل مشکلات ترافیکی شهر،معابرشهری و روستایی پرخطر و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آقای طباطبائی فرماندار انار در این جلسه ضمن تشکر از فعالیتهای بعمل آمده توسط شورای ترافیک همت همه جانبه مسئولین را جهت رفاه حال مردم خواستار شد و تصریح کرد مسئولین با نیت خیرخواهانه دنبال کارها هستند تا مردم در جامعه با سلامت بالا رفت و آمد نمایند.

در این جلسه در خصوص مرکز معاینه فنی شهرستان نیز مطرح شد که این مرکز معاینه فنی دوشنبه ۱ آبانماه در محل جنب مسجد امام سجاد (ع) افتتاح و از شنبه ۶ آبانماه خودروهای سبک را پذیرش می نماید.

لازم به ذکر است پایگاه خبری صدای انار در اول مهرماه سال جاری از نبود مرکز معاینه فنی در شهرستان انتقادی کرده بود که مسئولین قول دادند تا پایان مهرماه این مرکز راه اندازی خواهد شد.

http://sedayeanar.com/?p=9746

پایگاه خبری صدای انار ضمن تشکر ازاعضای شورای ترافیک شهرستان و تلاشهایی که فرماندار محترم انار وشهردار محترم در خصوص گرفتن مجوز این مرکز انجام داده اند صمیمانه تقدیر و تشکر می نماید.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=10114
  • دیدگاه‌ها برای مرکز معاینه فنی انار دوشنبه ۱ آبانماه افتتاح می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.