تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
11

مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل و راهداری در انار برگزار شد

  • کد خبر : 11294
  • 25 آذر 1396 - 16:22
مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل و راهداری در انار برگزار شد

جلسه ای به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل و روز راهدار با حضور مهندس انارکی محمدی و ائمه جمعه انار و امین شهر ،معاون فرماندار و جمعی از مسئولین و کارکنان راهداری شهرستان انار برگزار شد.

به گزارش صدای انار، ۲۵ آذرجلسه ای به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل و روز راهدار با حضور مهندس انارکی محمدی و ائمه جمعه انار و امین شهر ،معاون فرماندار و جمعی از مسئولین و کارکنان راهداری شهرستان انار برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار ضمن تبریک این روز به پرسنل زحمت کش راهداری شهرستان انار در خصوص پیشرفت فیزیکی پل تقاطع غیر هم سطح کمربندی شهرستان انار انتقاد کرد و گفت: مسئولین شهرستان و نماینده محترم در خصوص تکمیل این پل نهایت تلاش خود را انجام دهند و چندین سال از شروع این پروژه میگذرد ولی متاسفانه پیشرفت خوبی نداشته است و این  تعلل در شأن این  انقلاب  و این دولت نیست و انشاالله هر چه سریعتر قضیه پیمانکار پروژه حل شود و این پروژه سریع به بهره برداری برسد.

 در ادامه مهندس انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن  بیان اهمیت حمل ونقل برای توسعه شهرستان و تجلیل از خدمات راهداران، گفت: راهداری یکی از بحثهای مهم کشور می باشد و طی بازدیدی که از جاده ها داشتیم  اقدامات خوبی در این خصوص در شهرستان انار انجام شده است.

 وی گفت: استراحت گاه خوبی در محور انار-شهربابک  توسط راهداری انار ایجاد شده که  این اولین استراحتگاهی است که توسط راهداری در استان ایجاد شده است و شهرستان انار پیشانی استان کرمان است و با ایجاد چنین فضاهایی در شهرستان  مسافران، با خاطره خوشی شهر انار را ترک می کنند.

وی در خصوص پروژه تقاطع غیر هم سطح کمربندی انار اظهار داشت:با توجه به اینکه شهرستان انار در شاهراه اصلی و ترافیک جاده ای  قرار گرفته است در خصوص این پروژه جلسات زیادی را در استان و وزارت خانه داشتیم  و در خصوص تملک اراضی مجاور این پل  مشکلات زیادی داشتیم که الحمدالله رفع شد و تاکنون این پروژه پیشرفت خیلی خوبی داشته و  زیر گذرها  و پل اصلی ایجاد شده و یکی از دسترسی ها آسفالت شده است و فقط دال  اتصال به جاده اصلی در حال اجرا می باشد که بزودی انجام می شود.

 وی افزود: برای این پروژه بودجه ای که تخصیص داده شده بود ،کمترین جذب اعتبار را داشتیم و این تخصیصها کشوری است  و ما در حال رایزنی هستیم تا هر چه سریعتر اعتبار این پروژه تامین شود  و انشاالله پیشرفت فیزیکی این پروژه با سرعت خوبی جلو خواهد رفت .

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص جاده انار –امین شهر اظهار داشت: با مسئولین مربوطه  جلسات متعددی برگزار کردیم و برای این پروژه بودجه ای در نظر گرفته شده است  و بزودی مناقصه آن برگزار می شود.

وی گفت:پیمانکاران ما در همه پروژه های عمرانی خیلی خوب کار کردند بدون اینکه پولی دریافت کنند  .

انارکی محمدی گفت در خصوص روشنایی معابر روستایی اظهار داشت: برای  روشنایی روستاها اقدامات خوبی صورت گرفته است  و تعداد زیادی از روستاها ،روشنایی ورودی ها و معابرشان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد:در حال رایزنی هستیم که محل پلیس راه انار عوض شود و به کمربندی منتقل شود.

مهندس حسینی رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان انار در خصوص تقاطع غیر هم سطح شهرستان اظهار داشت: اقدامات خوبی تاکنون در خصوص این پروژه انجام شده است و دو زیر گذر ایجاد شده و دالها ریخته شده است و یکی از رمپها ساخته شده است.

مشکلات متعددی از قبیل(تملک اراضی مجاور.جابجایی فیبر نوری) جلوی پیشرفت فیزیکی این پروژه را گرفته بود که الحمدالله با پیگیری مسئولین و نماینده محترم این موانع رفع شد.

وی گفت: مشکل اصلی  پروژه تقاطع غیر هم سطح انار کمبود اعتبارات می باشدو ما تا سال ۹۴ اصلا این پروژه پیشرفتی نداشت ،و در طول مدت این دوسال  ۷۰% درصد از کارهای این پروِه انجام شده است وشمعها  و پل زده شده و عرشه پل ساخته و نصب شده  است.

وی گفت: نرده گذاری و نصب آرم و علائم  و خط کشی پروژه تقاطع غیر هم سطح  باقی مانده است که اگر تامین اعتبار شود با مدت زمان کمی این موارد ایجاد خواهد شد.

در پایان مهندس علینژاد رئیس اداره راهداری شهرستان انار گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری شهرستان انار را ارائه دادند و از تعدادی از پرسنل این اداره تجلیل شد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=11294
  • دیدگاه‌ها برای مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل و راهداری در انار برگزار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.