تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
7

مراسم سالگرد حماسه بیاد ماندنی یوم الله نه دی در شهرستان انار برگزار می شود

  • کد خبر : 11339
  • 29 آذر 1396 - 14:54
مراسم سالگرد حماسه بیاد ماندنی یوم الله نه دی  در شهرستان  انار برگزار می شود

مراسم سالگرد حماسه بیاد ماندنی یوم الله نه دی در شهرستان انار روز شنبه نه دی در مقابل مسجد صاحب الزمان ، خیابان امام خمینی راس ساعت ده صبح برگزار میشود .

 به گزارش صدای انار،مراسم سالگرد حماسه بیاد ماندنی یوم الله نه دی در شهرستان انار روز شنبه نه دی در مقابل مسجد صاحب الزمان ، خیابان امام خمینی راس ساعت ده صبح برگزار میشود .
حجت الاسلام منتظری گفت :سال ۸۸ با هدایت استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آن به منظور براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت و در جریان این توطئه،دشمنان و کینه توزان به اسلام ناب، حتی از اهانت به مقدسات نظیر به آتش کشیدن مسجد و توهین به عاشورا نیز ابایی نداشتند.

وی افزود :در این فتنه بعضی گمان می کردند که هدف از بلوا و آشوب تنها اعتراض به نتیجه انتخابات است، اما وقتی که یزیدیان در عاشورای ۸۸ با لباس سبز با هلهله، رقص، کف و سوت به جنگ با تفکر حسینی به میدان آمدند، امت عاشورایی ایران با پی بردن به فتنه، با تمام وجود در مقابل فتنه گران ایستادند.
وی در ادامه گفت : با اهانت به مقدسات بویژه عاشورای حسینی ، خون مردم ولایی و غیور به جوش آمد و با حضور آگاهانه به میدان در دفاع از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بساط فتنه و فتنه گری را جمع کردند.
امام جمعه انار افزود: امت اسلامی ایران از آن روز به بعد هرساله در صحنه و بصیر ایران اسلامی همزمان با سالروز حماسه عظیم ۹ دی، با تجمع در شهرهای مختلف کشور یاد و خاطره آن حماسه را گرامی می دارند.
وی ادامه داد: گرامیداشت حماسه ۹ دی این پیام را به دشمنان اسلام و نظام دارد که ملت سرافراز و آزاده ایران اسلامی با همه اتفاقات تلخ و شیرین همواره از آرمان های انقلاب، امام(ره)، رهبری(حفظه الله) و شهدا تا آخرین قطره خون خود دفاع خواهند کرد و به هیچ فتنه گری اجازه خیانت به اسلام و انقلاب اسلامی را نخواهد داد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=11339
  • دیدگاه‌ها برای مراسم سالگرد حماسه بیاد ماندنی یوم الله نه دی در شهرستان انار برگزار می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.