تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6

مانور آتش نشانی در انار برگزار می شود

  • کد خبر : 9790
  • 10 مهر 1396 - 16:17
مانور آتش نشانی در انار برگزار می شود

مانور آتش نشانی با همکاری شهرداری امینشهر وسایر دستگاه های مرتبط فردا سه شنبه یازدهم مهر ماه در حوالی بازار صاحب الزمان (عج) برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری انار ، مانور آتش نشانی با همکاری شهرداری امینشهر وسایر دستگاه های مرتبط فردا سه شنبه یازدهم مهر ماه در حوالی بازار صاحب الزمان (عج) برگزار خواهد شد .

صوراسرافیل معاونت خدمات شهری در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری اظهار داشت:مهم‌ترین شیوه برای پیشگیری از حوادث ارائه برنامه‌های آموزشی و برگزاری مانور ها است که بیشترین نقش را در زمینه مدیریت بحران را ایفا می کنند و هدف از برگزاری این مانور ارزیابی و سنجش میزان آمادگی و توانمندی دستگاه‌های امدادی، نظامی و خدماتی در شرایط وقوع حادثه است تا بتوانیم با شناسایی ضعف‌ها و نواقص آمادگی هر چه بیشتر نیروها را مهیا سازیم .

وی تصریح کرد: ارزیابی توان و دانش تخصصی پرسنل عملیاتی آتش نشانی و مشارکت واحدهای مختلف در این مانور در زمان وقوع حوادث از دیگر اهداف برگزاری این مانورهاست .

صوراسرافیل با بیان اینکه میزان مشارکت و مدیریت هماهنگ و یکپارچه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرداری در این مانور ارزیابی می‌شود، گفت: تمرین‌های میدانی و عملیاتی سطح آمادگی دستگاه‌ها و نحوه مقابله به موقع و سریع با مخاطرات طبیعی را ارتقا می‌دهد و لازم است اعضای مدیریت بحران بهره‌گیری مناسب از همه امکانات، تجهیزات و نیروهای آموزش دیده را با تمرین‌های مستمر در دستور کار قرار دهند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9790

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. توحساب اعضائ شورا شهر باشید مثل شیرازیها عضوشورارانکشید