تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
10

فرماندارانار:میوه فروشان سطح شهرستان میوه مورد نیاز را از میدان تره بارانارخریداری کنند

  • کد خبر : 7742
  • 16 فروردین 1396 - 22:43
فرماندارانار:میوه فروشان سطح شهرستان میوه مورد نیاز را از میدان تره بارانارخریداری کنند

اولین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان در سال جدید به ریاست فرماندار انار جناب آقای طباطبایی و با حضور اعضاء ستاد تنظیم بازار و میوه فروشان سطح شهر در محل فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار انار در جلسه تنظیم بازار شهرستان انار ضمن تشکر از راه اندازی میدان میوه و تره بار خواستار پیگیری کلیه اعضای ستاد تنظیم بازار همچنین همکاری اصناف جهت رونق بخشی به میدان میوه و تره بار انار برای رفاه حال مردم شد.

در روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱/۱۶ اولین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان در سال جدید به ریاست فرماندار انار جناب آقای طباطبایی و با حضور اعضاء ستاد تنظیم بازار و میوه فروشان سطح شهر در محل فرمانداری تشکیل شد.
آقای طباطبایی فرماندار انار در این جلسه ضمن تبریک سال جدید . و فرا رسیدن ماه عزیز رجب گفت انشالله سال جدید سال پر بار، پر کار و سرشار از پیشرفتی در شهرستان باشد و افزود که تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم .قیمت گذاری کالاها . نظارت و بازرسی بر واحد های صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد و از جمله آن راه اندازی میدان تره بار است که ضمن تشکر باید این میدان تره بار به میدان جدید و بزرگتر انتقال یابد و با همکاری میوه فروشان رونق پیدا کند و میوه فروشان سطح شهرستان میوه های مورد نیاز خود را از میدان تره بار با قیمت مناسب و کیفیت خوب خریداری کنند و از اطراف انار میوه وارد انار نشود. نمایندگان میوه فروشان نیز در این جلسه از فرماندار انارجهت پیگیری راه اندازی میدان میوه و تره بار تشکر کردند که باعث شده مردم جهت خرید های خود به راه هایی دور و اطراف انار نروند. در ادامه حضار ضمن بیان نقطه نظرات خود گزارشی از فعالیتهای بعمل آمده ارائه و جهت نظارت بیشتر بر بازار برنامه ریزی صورت پذیرفت.

photo_2017-04-05_22-30-39 photo_2017-04-05_22-30-42 photo_2017-04-05_22-30-46

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=7742
  • دیدگاه‌ها برای فرماندارانار:میوه فروشان سطح شهرستان میوه مورد نیاز را از میدان تره بارانارخریداری کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.