تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
9

دیدار روسای اتحادیه های اصناف با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انار

  • کد خبر : 10771
  • 01 آذر 1396 - 13:44
دیدار روسای اتحادیه های اصناف با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انار

دکترانارکی محمدی رییس شورای اسلامی شهر انار در این دیدار گفت:امیدواریم با همدلی و وحدت و مشارکت همه جانبه مردم به خصوص اصناف در کنار هم در ساختن شهری آباد و با نشاط شریک باشیم.

به گزارش صدای انار به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، جلسه ای با حضور  روسای اتحادیه های اتاق اصناف شهرستان انار  با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار جهت بررسی و رفع مشکلات ، ارائه نظرات و تعامل بیشتر این دو حوزه برگزار گردید .

دکترانارکی محمدی رییس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول به حاضرین در جلسه از شکل گیری این جلسه ابراز خشنودی نمود و افزود: امیدواریم با همدلی و وحدت و مشارکت همه جانبه مردم به خصوص اصناف در کنار هم در ساختن شهری آباد و با نشاط شریک باشیم.

محی الدینی  رییس اتاق اصناف شهرستان انار به بررسی و توضیح مسائل ارائه شده توسط روسای اتحادیه پرداخت و افزود : قیمت گذاری اجناس از وظایف تعزیرات حکومتی می باشد که اکثرا این امر را از وظایف اتاق اصناف میدانندو امیدواریم با پیگیری شوراری اسلامی شهر رییس کمیسیون نظارت در شهرستان معرفی گردد تا بتوان حداقل قیمت اجناس را اعلام کرد.

در ادامه رحیمی سرپرست شهرداری انار مسائل ارائه شده از سوی روسای اتحادیه ها که در حوزه شهر و شهرداری بود را مورد بررسی قرار داد و افزود: جهت توسعه شهری تعامل این اداره با اتاق اصناف باید دوسویه و با دیدگاه کلی باشد.

در پایان جلسه انارکی محمدی عنوان کرد : با توجه به افکار و دیدگاه های متفاوت باید به اهداف اصناف و اتحادیه ها نزدیک شد که این اهداف در قالب ارائه خدمات مطلوب و سالم به همشهریان می باشد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=10771
  • دیدگاه‌ها برای دیدار روسای اتحادیه های اصناف با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.