تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
16

دستگیری یک سارق و کشف ۶ دستگاه موتور سیکلت در رفسنجان

  • کد خبر : 4200
  • 09 آبان 1395 - 18:16
دستگیری یک سارق و کشف ۶ دستگاه موتور سیکلت در رفسنجان

کاراگاهان در یک در بازرسی از منزل متهم تعداد ۵ دستگاه موتورسیکلت که شماره تنه های آن ها مخدوش بود ، یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک و ۴ عدد تنه موتورسیکلت را کشف و سارق را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ نصرالله عباسی در شرح این خبر اظهار داشت : در پی سرقت های مکرر موتورسیکلت در شهرستان رفسنجان و حومه دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و محل اختفاء وی را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند.
سرهنگ عباسی افزود: کاراگاهان در یک در بازرسی از منزل متهم تعداد ۵ دستگاه موتورسیکلت که شماره تنه های آن ها مخدوش بود ، یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک و ۴ عدد تنه موتورسیکلت را کشف و سارق را نیز دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: ماموران متهم را به همراه وسایل سرقت شده به پلیس آگاهی انتقال و تحت بازجویی قرار دادند که متهم عرصه را بر خود تنگ دیده و لب به اعتراف سرقت و فروش اموال سرقتی به شخص دیگری گشود.
فرمانده انتظامی رفسنجان ادامه داد: ماموران جهت شناسایی و دستگیری مال خر اقدام کرده اند که متهم در حال حاضر متواری شده و کماکان دستگیری وی در دستور کار ماموران است.
وی افزود: از میان اموال کشف شده یک دستگاه موتورسیکلت تحویل مالک آن و دیگر موتورسیکلت ها به دلیل مخدوش بودن شماره آن ها نیاز به کارشناسی بیشتری دارند که پس از نظریه کارشناسی و احراز اصالت تحویل مالکان داده خواهند شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4200
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری یک سارق و کشف ۶ دستگاه موتور سیکلت در رفسنجان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.