تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024
17

دستگیری عاملان قتل در «امیرآباد» گلشن انار

  • کد خبر : 1840
  • 29 مرداد 1395 - 20:56
دستگیری عاملان قتل در «امیرآباد» گلشن انار

دو متهم افغانی پس از اقرار به قتل ونحوه ارتکاب جرم با مشارکت همسرمقتول ، روانه زندان شده و همسر مقتول نیز به اتهام مشارکت در قتل نیز دستگیر شده است.

مرتضی رعیتی دادستان انار در خصوص جزئیات این حادثه اظهارداشت:صبح روز جمعه ۲۹مردادماه جسد یک مرد حدودا ۵۰ساله در مجتمع دامپروری امیرآباد گلشن انار کشف شد که به همراه آن همسر مقتول در منزل قدیمی این فرد حضور داشت که در این حادثه دست و پای همسر و قاتل بسته و توسط چند تبعه افغانی فرد مقتول را با ضربات چوب مورد حمله قرار داده‌اند که در نهایت باعث مرگش میشود.

وی گفت: به دنبال صحبت های متناقض همسر مقتول در خصوص علت جرم ،احتمال همکاری همسر مقتول با قاتلین بوجود آمد که در نهایت پس از دستگیری قاتلین ،مشخص شد که قاتلین به پیشنهاد همسر مقتول با حضور در خانه مقتول این قتل را انجام داده اند.

دادستان انار افزود:طبق اعترافات همسر خیانت کار مقتول ، وی طبق اطلاعی که از قبل به قاتلین داده بود آنها را از شرایط مقتول و ساعت رسیدن به آن منزل مطلع می کند.

دادستان شهرستان با بیان اینکه پرونده در شعبه بازپرسی  در حال رسیدگی است،افزود:دو متهم افغانی دستگیر شده اند که پس از اقرار به قتل ونحوه ارتکاب جرم، روانه زندان شده و در این رابطه همسر مقتول نیز به اتهام مشارکت در قتل نیز دستگیر شده است.

وی افزود: فرد یا افرادی دیگر نیز در ارتکاب این قتل دست داشته اند که متواری هستند و تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار گرفته اند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1840
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری عاملان قتل در «امیرآباد» گلشن انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.