تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
9

دعوت فرماندار انار از مردم برای مشارکت اینترنتی در سرشماری ۹۵

  • کد خبر : 3478
  • 19 مهر 1395 - 13:19
دعوت فرماندار انار از مردم برای مشارکت اینترنتی در سرشماری ۹۵

باتوجه به اعلام مرکز آمار متاسفانه باوجود برگزاری جلسات متعدد و اطلاع رسانیهایی که از طریق رسانه ها و سایتهای شهرستان انجام شده مشارکت مردم انار علی الخصوص در پاره ای از روستاها مطلوب نمی باشد.

به گزارش انارآنلاین،۱۹ مهر ماه جلسه شورای اداری شهرستان انار به ریاست آقای طباطبائی فرماندار انار ،ائمه جمعه کلیه روسای ادارات شهرستان،دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی با دستور کار سرشماری نفوس و مسکن برگزار گردید.

 در این جلسه فرماندار انار پس از تاکیدات ائمه محترم جمعه موقت انار و امین شهر در خصوص لزوم مشارکت بیشتر مردم در سرشماری ، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به گزارش وضعیت مشارکت در سرشماری ارسالی از سازمان برنامه بودجه استان (به تفکیک شهرها و روستاهای شهرستان) اشاره نموده و ضمن ابراز  نارضایتی از عدم مشارکت کافی بعضی از روستاها از شوراها و دهیاریها خواستند تا در این خصوص نهایت همکاری و تعامل را با ستاد داشته باشند.

ایشان همچنین گفت کسانی که به صورت اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵شرکت کنند، به قید قرعه از جوایز ارزنده مرکز آمار ایران نیز بهره مند می شوند و تاکید سازمان مدیریت و مرکز آمار ایران نیز بر ثبت نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری توسط خانواده‌هاست .

 وی همچنین از ادارات ،شهرداران و دهیاران و کلیه مسئولین خواستند تا تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری در سرشماری اینترنتی از کارکنان ،مراجعان و مردم بعمل آورند.

گفتنی است روستاهایی مثل محمد آباد ساقی ،قربان آباد و احمد آباد به نسبت جمعیت روستا بیشترین مشارکت را داشتند و روستاهای نصرت آباد ،تراب آباد و مهدی آباد امین کمترین مشارکت را داشته اند که فرماندار از دهیاران و شوراهایی که بیشترین مشارکت را داشتند تشکر نمودند.

لازم بذکر است که باتوجه به اعلام مرکز آمار متاسفانه باوجود برگزاری جلسات متعدد و اطلاع رسانیهایی که از طریق رسانه ها و سایتهای شهرستان انجام شده مشارکت مردم انار علی الخصوص در پاره ای از روستاها مطلوب نمی باشد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3478
  • دیدگاه‌ها برای دعوت فرماندار انار از مردم برای مشارکت اینترنتی در سرشماری ۹۵ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.