تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ 3 ربيع ثاني 1446 Sunday, 6 October , 2024
7

جوابیه رئیس بیمارستان انار در خصوص انتقاد یکی از شهروندان از نوبت دهی کلینیک تخصصی

  • کد خبر : 18613
  • 13 آذر 1397 - 21:24
جوابیه رئیس بیمارستان انار در خصوص انتقاد یکی از شهروندان از نوبت دهی کلینیک تخصصی
دکترفاطمه اناریدخت رئیس بیمارستان انار در خصوص انتقاد یکی از شهروندان از نوبت دهی کلینیک تخصصی جوابیه ای منتشر کرد.

با سلام اخیرا یک شهروند محترم در خصوص نوبت گیری کلینیک مطلبی را ارسال نمودند که جا دارد ضمن تشکر از این شهروند گرامی به نکاتی چند در مورد کلینیک اشاره کنیم:

 ۱- کلینیک تخصصی مانند هر مجموعه ای دارای ساعات کاری است که مقابل درب ورودی نصب شده و همانگونه که می دانید هیچ مجموعه واداره ای در خارج ساعات مقرر اجازه حضور ارباب ورجوع به داخل مجموعه را نمی دهد.

۲- زمینه گرفتن نوبت اینترنتی برای اینگونه عزیزان که مشکل دارند فراهم شده

 ۳-کلینیک برای بسیاری از تخصص ها عصرها هم فعال است.

۴- منشی های کلنیک همگی ازبین خانمهای خوشنام انتخاب شده اند که گاها مورد توهین برخی از همشهریان  قرار میگیرند و نظر به اینکه کلینیک مجهز به دوربین مدار بسته می باشد هرگونه برخورد غیر متعارفی از هر کس که باشد قابل پیگیری است.

   ۵- با پیگیرهای صورت گرفته در برخی از تخصصها مانند سونو گرافی و چشم  تعداد روزهای متخصصین طی هفته های اینده اضافه می گردد که امید واریم مشکلات مردم در زمینه اخد نوبت تسهیل گردد.

 در پایان از همه شهروندان تقاضا می کنیم هنگام مراجعه به کلینیک به توصیه های پذیرش و منشی ها توجه نمایند و در مواردی که امکان نوبت دهی وجود ندارد  برای روزهای بعد جهت اخذ نوبت اقدام نمایند.

 سرافرازی و سربلندی و سلامتی همه همشهریان را آرزومندیم.

دکترفاطمه اناریدخت

رئیس بیمارستان ولیعصرانار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=18613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. قانع کننده بود دستتون درد نکنه

  2. سلام. از خانوم دکتر تقاضا داریم که خودشون سایت نوبت دهی رو امتحان کنند بعد بیانه بدن که از سایت نوبت بگیرن

  3. لطفا خودتان یک بار هم شده بیایید بررسی کنید حظوری.چندین بار شده خودم و خانواده ام رفتیم کلینیک بعد چند ساعت منظر بودن و دعا کردن کی می آید دکتر بالاخره تشریف می آورند .سپاس