تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6

تکذیب استعفای شهردارانار/حمایت قاطعانه شورا از خانم دکتر گنجی

  • کد خبر : 1368
  • 20 مرداد 1395 - 2:22
تکذیب استعفای شهردارانار/حمایت قاطعانه شورا از خانم دکتر گنجی

شورای شهر انار قاطعانه و سخت از خانم دکتر گنجی بعنوان یک جراح و متخصصی که وضعیت درمان انار را دگرگون کرد قاطعانه حمایت می کند و رایزنی هایی صورت گرفته و الحمدالله مشکلات بیمارستان در حال حل شدن است.

به گزارش انارآنلاین ،علی قدیری عضو شواری شهرانار در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان انار در خصوص شایعات مبنی بر استعفا یا برکناری  شهردار اناراظهار داشت: شهردار به اختیار خودش نیامده که با اختیار خودش برود و شورای شهر درمورد ماندن و رفتن شهردار تصمیم گیری می کند و تاکنون هیچ بحثی بین اعضا شورا پیش نیامده و روندکار شهرداری با سلامت و صداقت و رویه ای شاد و نشاط آور برای مردم در حال خدمتگذاری است.

قدیری افزود: اخیراً در بین مردم شایعه شده که شهرداری انار بدهی بالا آورده و به همین دلیل شهردار می خواهد از انار بروددر صورتیکه این شایعه را تکذیب کرده و اعلام میکنم شهرداری انار در حال حاضر الحمدالله بیش از ۱۰ میلیارد تومان  زمین برای فروش دارد.

عضو شواری شهر انار در ادامه در خصوص بیمارستان انار گفت: شورای شهر انار قاطعانه و سخت از خانم دکتر گنجی بعنوان یک جراح و متخصصی که وضعیت  درمان انار را دگرگون کرد  حمایت می کند و رایزنی هایی صورت گرفته و الحمدالله مشکلات بیمارستان در حال حل شدن است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1368
  • دیدگاه‌ها برای تکذیب استعفای شهردارانار/حمایت قاطعانه شورا از خانم دکتر گنجی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.