تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024
8

تعداد نیروهای مجموعه بهداشت و درمان شهرستان انار۲۸۳نفرمی باشد

  • کد خبر : 1603
  • 24 مرداد 1395 - 13:02
تعداد نیروهای مجموعه بهداشت و درمان شهرستان انار۲۸۳نفرمی باشد

به گزارش انارآنلاین ،دکتربرجی مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در جلسه شورای بهداشت شهرستان اناراظهار داشت: تمامی مراکز بهداشت و درمان و خانه های بهداشت شهرستان انار بهسازی و رنگ آمیزی شده است . وی افزود: مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اناردر سال۹۲ و۹۳  تعداد۹۳ نیروی انسانی داشت ولی اکنون مجموعه  شبکه بهداشت […]

به گزارش انارآنلاین ،دکتربرجی مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در جلسه شورای بهداشت شهرستان اناراظهار داشت: تمامی مراکز بهداشت و درمان و خانه های بهداشت شهرستان انار بهسازی و رنگ آمیزی شده است .

وی افزود: مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اناردر سال۹۲ و۹۳  تعداد۹۳ نیروی انسانی داشت ولی اکنون مجموعه  شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار نزدیک به سه برابر یعنی ۲۸۳ نفر نیروی انسانی دارد.

دکتر برجی گفت: تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد تومان در بحث بهداشت و درمان شهرستان انار عقد قرارداد انجام شده و تعدادی از پروژه ها تکمیل و بعضی از پروژه ها در حال ساخت می باشد.

وی  در خصوص شیوع بیماری های واگیر دار در شهرستان انار اظهار داشت: درروستاهای لطف آباد و بیاض  موارد بسیاری از بیماریهای واگیردار وهاری مشاهده شده که امیدواریم مسئولین شهرستان در این بحث اقدامات لازم را انجام دهند.

مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در پایان از تلاشهای  دانشگاه علوم پزشکی و خیرین در بخش بهداشت و درمان شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1603
  • دیدگاه‌ها برای تعداد نیروهای مجموعه بهداشت و درمان شهرستان انار۲۸۳نفرمی باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.