تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6

تصویب ۷ میلیارد تومان برای دوبانده شدن محور نوق – رفسنجان

  • کد خبر : 881
  • 11 مرداد 1395 - 13:41
تصویب ۷ میلیارد تومان برای دوبانده شدن محور نوق – رفسنجان

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: در سفر ریاست‌ جمهوری به استان کرمان ۷ میلیارد‌ تومان برای دوبانده شدن بخشی از جاده رفسنجان – نوق مصوب شده است.

علی عباسی‌پور با اشاره به پرتردد بودن جاده رفسنجان – سرچشمه اظهار داشت: لکه‌گیری و روکش آسفالت باند قدیم جاده سرچشمه به رفسنجان در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این جاده فوکسیل و قیرپاشی به‌ طول ۵۰ کیلومتر انجام شده و روکش به‌صورت ریگلاژی به‌ طول ۱۰ کیلومتر در حال انجام است که پنج کیلومتر آن انجام شده و امیدواریم مابقی تا پایان شهریور ماه امسال به اتمام برسد.

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان عنوان کرد: برای اجرای عملیات مذکور در مجموع ۱۴۰ میلیون ‌تومان اعتبار از اعتبارات استانی در نظر گرفته شده و کار به‌ صورت امانی اجرا شده است.

وی با اشاره به پیگیری دوبانده شدن جاده رفسنجان – نوق در جریان سفر رئیس جمهور به استان کرمان ادامه داد: در سفر ریاست‌ جمهوری برای دوبانده شدن جاده‌ رفسنجان – نوق که دومین جاده پرخطر استان کرمان است و تلفات زیادی طی سال دارد، ۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

عباسی‌پور بیان کرد: اما هنوز دستورالعمل اجرایی این مهم ابلاغ نشده است، ضمن اینکه این اعتبار برای بخشی از جاده مصوب شده که قطعا هزینه کل مسیر بیشتر از این است.

وی از امضای تفاهمنامه با بخشداری‌های مرکزی، فردوس و نوق برای همکاری در زمینه زیرسازی این جاده خبر داد و گفت: زیرسازی بعضی نقاط به‌ویژه بین بخش نوق – فردوس باید صورت گیرد و قیر یارانه‌ای هم از طرف ما اختصاص می‌یابد.

این مسؤول به تیغ‌زنی راه‌های روستایی شهرستان به‌ طول ۱۰۰ کیلومتر اشاره کرد و ابراز داشت: عمده این تیغ‌زنی در راه‌های روستایی بخش مرکزی بوده است.

وی متذکر شد: لکه‌گیری تمام مسیرهای اصلی، بزرگراهی و روستایی شهرستان نیز با صرف ۵۰ تن آسفالت سرد انجام شده است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=881
  • دیدگاه‌ها برای تصویب ۷ میلیارد تومان برای دوبانده شدن محور نوق – رفسنجان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.