تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
9

برگزاری جلسه هم اندیشی اولیا دانش آموزان مجتمع سما با مربیان و اعضا انجمن

  • کد خبر : 14510
  • 26 اردیبهشت 1397 - 13:35
برگزاری جلسه هم اندیشی اولیا دانش آموزان مجتمع سما با مربیان و اعضا انجمن

جلسه هم اندیشی اولیاءدانش آموزان با مربیان و اعضاء انجمن اولیاء و مربیان مجتمع آموزشی و فرهنگی سما واحد انار برگزار گردید .

به گزارش صدای انار،جلسه هم اندیشی اولیاءدانش آموزان با مربیان و اعضاء انجمن اولیاء و مربیان مجتمع آموزشی و فرهنگی سما واحد انار برگزار گردید .
در این جلسه دکتر رضا قدیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی انار ضمن خیر مقدم و تشکر از والدین مجموعه سما عنوان کرد که فصل جدیدی در سما آغاز شده و تغییراتی صورت گرفته که نتایج مطلوب آن در سال تحصیلی جدید مشخص می شود.ایشان فعالیتهای جدید و پیشروی سما را در قالب ایجاد آزمایشگاه،کنترل کیفیت آموزشی معلمان توسط اساتید دانشگاه،ایجاد گلخانه آموزشی،پارک کودک،احداث چمن مصنوعی ،راه اندازی دوره متوسطه اول دخترانه و پسرانه و هنرستان دخترانه و پسرانه اعلام نمود و از اعتماد والدین به مجموعه سما قدردانی و ابراز داشتند به نتیجه این اعتماد والدین پاسخ مثبتی خواهند داد.دکتر قدیری در بخش دیگری از سخنان خود به بحث مهارتهای ارتباطی و فنی اشاره نمود و تاکید کرد که این مهارتها باید در سما ایجاد شود .
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی انار در خصوص برگزاری کنسرت در دانشگاه و جوسازی هایی که برخی افراد خاص علیه دانشگاه انجام می دهند اشاره کرد و بیان داشت که طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری هر نوع کنسرت در دانشگاه‌ها ممنوع بوده و نمی توان در دانشگاه ها برگزار کرد.
ایشان تاکید کرد این واحد دانشگاهی با افتخار از برگزاری مراسمات و جشن های فرهنگی و مذهبی در راستای سیاست های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استقبال می نماید.
ایشان در پایان از زحمات آموزش و پرورش مهندس گنجی معاونت دانشگاه و رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما مدیران مدارس ومعلمان و کادر اجرایی و همچنین از جناب آقای مهندس رحیمی شهردار محترم به خاطر کمک هایشان به مجموعه سما تشکر و قدردانی نمودند.
از دیگر این برنامه های هم اندیشی اجرای گروه سرود،برنامه های هنری و اهدای لوح به برگزیدگان در مسابقات و جشنواره های مختلف بود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=14510
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه هم اندیشی اولیا دانش آموزان مجتمع سما با مربیان و اعضا انجمن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.