تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
8

برنامه های هفته دفاع مقدس در کرمان اعلام شد

  • کد خبر : 2484
  • 18 شهریور 1395 - 12:02
برنامه های هفته دفاع مقدس در کرمان اعلام شد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان برنامه های هفته دفاع مقدس را در کرمان تشریح کرد.

سردار سرتیپ “محمدمهدی ابوالحسنی”  ۱۸ شهریورماه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس با بصیرت و شعور سیاسی پیروزی ها را رقم زدند، افزود: در سال «اقتصاد مقاومتی، شعار و عمل» شعار هفته دفاع مقدس نیز «ما آماده‌ایم» می باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به راهبردهای ستاد این هفته مقدس اظهار کرد: تبیین قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی، تبیین بصیرت همراهی ادیان مذهب و اقتدار جامعه در مقابل دشمنان، تبیین نقش اقتصاد مقاومتی در دفاع مقدس و تداوم در الگوی راهبردی و …. از جمله این راهبردها می باشند.

وی با اشاره به سیاست های اجرایی ستاد هفته دفاع مقدس اذعان کرد: برپایی نمایشگاه تخصصی، برنامه های متنوع در قالب فرهنگی، هنری و ورزشی، توجه به نقش اقشار مختلف در دوران دفاع مقدس، برپایی نشست های تخصصی، تشریح نقش فرمندهان شهید و پیشکسوت دوران دفاع مقدس، بازخوانی عملیات ثامن الحجج از جمله سیاست های اجرایی این هفته می می باشد.

ابوالحسنی با اشاره به برنامه های این هفته اعلام کرد: برنامه ها ورزشهای همگانی، غباررویی و عطر افشانی قبور شهدا، رژه نیروهای مسلح، برنامه روایت آفتاب، برگزاری ایستگاه سلامت، یادواره شهدای گمنام، سنگرسازان بی سنگر، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، ویژه برنامه های در صدا و سیما، برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس، وصیت خوانی شهدا در برنامه صبحگاهی مدارس، تورگردشگری و … می باشد.

وی در پایان با اشاره به نام شهید شناسایی شده کرمانی، خاطر نشان کرد: در روز دعای عرفه ۶ شهید در کرمان حضور می یابند، که ۵ شهید گمنام و یک شهید به نام «امیرمحمد شادمان» پس از ۲۷ سال و ۵ ماه به زادگاه خود بازگشت، می باشند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=2484
  • دیدگاه‌ها برای برنامه های هفته دفاع مقدس در کرمان اعلام شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.