تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024
11

بازدیدمعاون عمرانی فرمانداری انار از چند واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله

  • کد خبر : 10060
  • 27 مهر 1396 - 16:28
بازدیدمعاون عمرانی فرمانداری انار از چند واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله

مهندس علیزاده معاون عمرانی فرماندار انار به اتفاق مهندس حسن شاهی رییس بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان از تعدادی منازل آسیب دیده ناشی از حادثه زلزله بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتند.

به گزارش صدای انار،صبح امروز  مهندس علیزاده معاون عمرانی فرماندار انار به اتفاق مهندس حسن شاهی رییس بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان از تعدادی منازل آسیب دیده ناشی از حادثه زلزله بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتند.

در این بازدید معاون عمرانی فرماندار انار اظهارداشت:زلزله ۵٫۲ ریشتری خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در برنداشته است و این زلزله سبب ترک خوردگی دیوار و سقف برخی منازل در شهر انار شده است.

وی گفت: به افرادی که به واحد مسکونی آنها خسارتی وارد گردیده و متقاضی تسهیلات جهت بازسازی می باشند،در شهرها مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد۵ درصد و ۶۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولتی  و در روستاها مبلغ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد۴ درصد با ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولتی پرداخت می گردد.

لذا افرادی که متقاضی تسهیلات می باشنددر اسرع وقت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان واقع در بلوار آیت الله خامنه ای  مراجعه نمایند.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=10060
  • دیدگاه‌ها برای بازدیدمعاون عمرانی فرمانداری انار از چند واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.