تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6

افتخار آفرینی هنرمندان اناری در جشنواره تئاتر استان کرمان

  • کد خبر : 9679
  • 28 شهریور 1396 - 11:09
افتخار آفرینی هنرمندان اناری در جشنواره تئاتر استان کرمان

اختتامیه بیست و هشتمینجشنواره تئاتر استان کرمان با حضور هنرمندان تئاتر، پیشکسوتان، مسئولان هنرهای نمایشی کشور و مسئولان استانی به میزبانی شهرستان زرند برگزار شد.

۲۸ شهریور،اختتامیه بیست و هشتمینجشنواره تئاتر استان کرمان با حضور هنرمندان تئاتر، پیشکسوتان، مسئولان هنرهای نمایشی کشور و مسئولان استانی به میزبانی شهرستان زرند برگزار شد.

از شهرستان انار  نمایش ” رسم عاشقی آب ها ” با نویسندگی و کارگردانی مازیار رفعیتی و مشاور کارگردانی علی شفیعی در جمع گروه های برگزیده تئاتر از شهرستان های کرمان، سیرجان، رفسنجان، انار، بردسیر، بافت و راور حضور داشته اند.

در این جشنواره از محمد صالح شکوه و فاطمه علیپور اسماعیلی دو هنرمند کودک و نوجوان اناری تقدیر به عمل آمد و همچنین هیئت داوران این جشنواره از طراحی صحنه و اجرای دکور نمایش” رسم عاشقی آب ها ” تقدیر و جوایزی اهدا کردند.

در ادامه این مراسم جایزه بهترین بازیگر زن به مریم اصغری نیا و جایزه بهترین بازیگر مرد نیز به آقایان محمدرضا شریفی و حسن رشیدی در تئاتر ” رسم عاشقی آب ها ” اهدا شد.

از این ۸ گروه برگزیده نیز ۲ گروه آن در اختتامیه جشنواره تئاتر استان کرمان به عنوان گروه های برتر انتخاب شده و به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می کنند که از این دو گروه ، نمایش ” باکاروان سوخته ” از رفسنجان به جشنواره تئاتر فجر راهیابی و  از گروه دوم نیز نمایش ” رسم عاشقی آب ها “از انار و نمایش ” حادثه شاعرانه یک مادر ” پس از بازبینی مجدد به جشنواره فجر معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9679
  • دیدگاه‌ها برای افتخار آفرینی هنرمندان اناری در جشنواره تئاتر استان کرمان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.