تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
8

افتتاح نخستین خانه هلال در امینشهر انار

  • کد خبر : 14445
  • 25 اردیبهشت 1397 - 14:36
افتتاح نخستین خانه هلال در امینشهر انار

نخستین خانه هلال در امینشهر انار افتتاح شد.

به گزارش صدای انار،۲۴ اردیبهشت نخستین خانه هلال در امینشهر انار با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین افتتاح شد.
این مجموعه با زیربنای مفید ۱۵۰ مترمربع که شامل فضای اداری و ۴ کلاس آموزشی می باشد و از سوی شهرداری در محل فرهنگسرای حضرت ابوالفضل العباس(ع) به شکل امانی در اختیار هلال احمر شهرستان انار قرار گرفته افتتاح گردید.
در این مراسم مهندس زهرودی فرماندار انار اظهار داشت خانه هلال در اجرای اهداف والای جمعیت هلال به منظور تعامل و مشارکت بیشتر مردم در فعالیت های بشر دوستانه هلال احمر برپا شده است. وی افزود: با افتتاح طرح خانه های هلال خسارات حوادث و سوانح مختلف کاهش و دانش مدیریت بحران شهری و روستایی افزایش می یابد.
وی گفت: توانمندسازی جامعه و گسترش و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی و آموزش همکانی امداد و کمک های اولیه از هدف های اصلی این خانه های هلال است.
و در پایان آقای بهشتی مسئول هلال احمر شهرستان افزود در حال حاضر این خانه هلال ۱۳۰ عضو دارد و دارای کلاس های آموزشی در زمینه کمک های اولیه ، دوره های عمومی امداد، عمومی نجات، آسیب های اجتماعی و مهارت های زندگی می باشد و تجهیزات در زمینه آموزش از طرف خیر گرانقدر حاج میرزاعباس رشیدی در اختیار خانه هلال قرار گرفت و ایشان دو خانه هلال دیگر در روستاهای ده رئیس و شاهم آباد خبر داد که به زودی افتتاح خواهد شد.

عکس: عباس غلامرضایی

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=14445
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح نخستین خانه هلال در امینشهر انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.