تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
8

آگهی مزایده اماکن ورزشی شهرستان انار+لیست اماکن ورزشی

  • کد خبر : 7131
  • 01 اسفند 1395 - 22:20
آگهی مزایده اماکن ورزشی شهرستان انار+لیست اماکن ورزشی

اداره ورزش و جوانان استان کرمان در نظر دارد اماکن ورزشی تحت پوشش خود را در اجرای ماده ۸۸ از طریق مزایده بصورت اجاره یکساله واگذار نماید.

اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در نظر دارد در راستای اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی برکاهش  قانون تنظیم بخشی از تصدی گری و استفاده از توان  بخش خصوصی در اداره اماکن دولتی  و مطابق با ماده ۸۸مقررات مالی دولت ،اداره اماکن ورزشی  را در شهرستانهای کرمان ، رفسنجان ، سیرجان، جیرفت، بردسیر،  ،بافت، زرند، شهربابک، بم ، کهنوج، کوهبنان ، انار، رودبار ، قلعه گنج، عنبرآباد، منوجان، رابر، فهرج ، ریگان ،راور ، نرماشیر ، فاریاب ، ارزوئیه  را به مدت یکسال از مورخ ۱/۱/۹۶ لغایت ۲۹/۱۲/۹۶ ازطریق مزایده  واگذار نماید .

لذا متقاضیان میتوانند از تاریخ ۲۳/۱۱/۹۵ لغایت ۵/۱۲/۹۵ با مراجعه به ادارات  ورزش و جوانان مستقر در شهرستانهای مذکور و یا سایت www.kermanvarzesh.ir اسناد مزایده را دریافت و پس از تکمیل و تنظیم مداراک مورد نیاز آنها را در پاکات مربوط به خود قرار داده  و حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه  مورخ۵/۱۲/۹۵  به دبیرخانه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان واقع در بلوار جمهوری اسلامی ایران بعداز سه راه هوانیروز جنب دانشکده تربیت بدنی تحویل و رسید دریافت نمایند.

photo_2017-02-19_22-06-02

 بدیهی است به پاکاتی که بعد از این تاریخ تحویل داده شود ترتیب اثری داده نخواهد شد.

ضمنا” هزینه درج آگهی و کارشناسی بر عهده برندگان مزایده می باشد.

شایان ذکر است که زمان بازگشایی پاکات افراد تایید صلاحیت شده از روز شنبه مورخ۷/۱۲/۹۵ اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان می باشد.

به اطلاع می رساند چنانچه در مزایده هر کدام از اماکن ورزشی تنها یک شرکت کننده ، شرکت نماید که صلاحیت آن تائید شده باشد و هیچ گونه نقصی در ارسال مدارک وجود نداشته باشد نامبرده پس از باز گشائی پاکات از سوی کمیته تعیین برنده بعنوان برنده مزایده معرفی می گردد.

ضمنا مدت تشکیل پرونده برای افراد برنده مزایده از زمان اعلام برنده به مدت ۲ هفته می باشد و افرادی که در این  مدت پرونده انها کامل نباشد نفر دوم به عنوان برنده اعلام میگردد .

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=7131
  • دیدگاه‌ها برای آگهی مزایده اماکن ورزشی شهرستان انار+لیست اماکن ورزشی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.