تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024
9

آخرین جلسه شورای ادرای شهرستان اناربا حضورمدیر مرکز اسناد وکتابخانه ملی استان کرمان

  • کد خبر : 7439
  • 24 اسفند 1395 - 14:25
آخرین جلسه شورای ادرای شهرستان اناربا حضورمدیر مرکز اسناد وکتابخانه ملی استان کرمان

آخرین جلسه شورای ادرای شهرستان اناربا حضور مدیر مرکز اسناد وکتابخانه ملی استان کرمان در فرمانداری انار برگزار شد.

به گزارش انار آنلاین،۲۴ اسفندآخرین جلسه شورای ادرای شهرستان اناربا حضور مدیر مرکز اسناد وکتابخانه ملی استان کرمان در فرمانداری انار برگزار شد.

حجت الاسلام محمود آبادی مدیر مرکز اسناد وکتابخانه ملی استان کرمان در اخرین جلسه شورای اداری شهرستان انار در خصوص دستاوردها و توانمندی های دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:مقام معظم رهبری دوسال را سال اقتصاد مقاومتی اعلام کردند و دولت در این راستا تکلیف و هدف خود را مشخص دید و با توجه به تحریمهای ظالمانه و با وجود بیش از ۶ تحریم در شورای امنیت و محدودیتها در روابط خارجی و اقتصادی  با تدبیر مقام معظم رهبری و با نرمش قهرمانانه ، مشکلات حل شد.

وی افزود:دولت تدبیر و امید ،دولت را با رشد اقتصادی منفی شش درصد تحویل گرفت و ما در دولت قبل شاهد تورم ۴۵ درصد برمردم بودیم به نحوی که قیمت نان ۶۶۷درصد،لبنیات۲۸۳ درصد ،مجموع خودورها ۱۵۰ درصد  در زمینه ارز و دلار ۲۵۵ درصد افزایش قیمت را داشتیم ولی دولت تدبیر و امید با نرمش قهرمانانه و برنامه ر یزی دقیق و کارشناسی شده بسیاری از موانع را از سر راه برداشت و رشد اقتصادی منفی شش درصد به رشد اقتصادی مثبت هشت تبدیل شد

حجت الاسلام محمود ابادی افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی  عملکرد دولت تدبیر و امیدو  استان کرمان موفق بوده است و استان کرمان از سوی دولت پایلوت اقتصاد مقاومتی  قرار گرفت و یکی از موفق ترین استانهای کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی شناخته شد و بقول سردار سلیمانی استان کرمان پیشانی کشور است.

وی تصریح کرد: در استان کرمان در بحث جذابیت گردشگری و تسهیلات کم بهره اقدامات خوبی از سوی استاندار محترم انجام شده و یکی از ابتکارات جناب  مهندس رزم حسینی این بود که استان را به چند منطقه تقسیم کردند و به شهرستانهای معین معرفی شدند.

وی گفت: استاندار محترم کرمان یکی از موفق ترین استانداران کشور است و توانسته با همدلی با فرمانداران شهرستانهای استان  در تمامی زمینه ها موفق ظاهر شوند بطوریکه ما در استان کرمان بیش از ۶۴ درصد پروژه های عمرانی محقق و عملی شده است و در شهرستان انار ۳۸ میلیارد تومان برنامه ر یزی شده که ۱۶ میلیارد تومان محقق شده و مابقی انشاالله در اینده محقق می شود.

مدیر مرکز اسناد وکتابخانه ملی استان کرمان گفت:بزرگترین خدمت مدیر این است که در بدترین شرایط به مردم نشاط و امید  دهد و موجب وحدت و وفاق شود.

وی گفت:ما باید وظیفه خودمان را صحیح انجام داده و کارها و عملکردها را به اطلاع مردم برسانیم چون مردم ولی نعمتان ما هستند و نامحرم نیستند.

وی افزود: کسانی که مردم را ناامید می کنند از مردم و نظام نیستند و کسانی که به مردم نشاط و امید می دهند خادمان مردم هستند و کسانی هستند که لحظه ای برای نظام خدمتی را انجام نداده اند ولی هر لحظه برای نظام ایراد می گیرند و فقط نیمه خالی و نواقص را می بینند و آن را بزرگ و در بوق و کرنا می کنند.

حجت الاسلام محمود ابادی در پایان اظهار داشت:یکی از اقدامات خوب دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی تدوین حقوق شهروندی بود و این حقوق شهروندی بند بند ان را حقوقدانان در کنار رئیس جمهور محترم تدوین کردند که نتایج خیلی خوبی برای مردم  در پیش رو دارد.

از حاشیه های این مراسم عدم حضور ائمه جمعه شهرستان انار و امین شهر در این جلسه بود.

photo_2017-03-14_14-17-21 photo_2017-03-14_14-17-38 photo_2017-03-14_14-17-41 photo_2017-03-14_14-17-50 photo_2017-03-14_14-17-53 photo_2017-03-14_14-17-57

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=7439
  • دیدگاه‌ها برای آخرین جلسه شورای ادرای شهرستان اناربا حضورمدیر مرکز اسناد وکتابخانه ملی استان کرمان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.